تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
به یاد شهید علی اصغر بربری؛

دانش آموز شهیدی که بسیج همه چیزش بود

دانش آموز شهید علی اصغر بربری ، حقیقتی برآمده از دامن اعتقاد و ایمان و حلقه ای از زنجیر پولادینی که جامعه اسلامی را برای همیشه به آسمان پیوند زد.
دانش آموز شهیدی که بسیج همه چیزش بود
دانش آموز شهیدی که بسیج همه چیزش بود
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ، در سال ۱۳۴۸در سرزمین اساطیر تاریخ و فرهنگ بدنیا آمد. پرورش شهدا در خانواده های مذهبی و متدین اگرچه حرف جدیدی نیست . ولی غیر قابل انکار است، در نگاهی به طول زندگی افرادی همچون علی اصغر بربری و مقایسه آن با افرادی که در پرورش آنها عنصر مذهب به مفهوم واقعی کلمه ذی نقش نبوده ، به ارزش تربیت در تعالیم عالیه اسلام پی می بریم اینکه تربیت از کجا آغاز می شود مورد اختلاف است ولی اسلام پرورش انسال صالح را قبل از تولد وابسته می داند.
دقت در کسب روزی حلال از جانب پدر و رعایت جوانب عفاف از طرف مادر بدبهی ترین لوازم تربیتند. ای بسا پدر و مادرانی که بدون تدارک ملزومات اولیه ، جبرا سعی درقرآنی و ایمانی کردن زندگی اولاد خویش هم کردند ولی نتیجه ای حاصل نشد. ولی فرزندان غالب کسانی که اصول اولیه تربیت را مراعات کردند بدون حتی اشاره والدین جذب مسیر نورانی قرآن و عترت شدند.
اینکه علی اصغر بربری حتی در سنین طفولیت به مسجد می رود و نماز می گذارد . عاشقانه قرآن را فرا می گیرد ، در نتیجه تدارک همان ملزومات تربیتی است. انقلاب در وجودش گل کرد. بسیج همه چیزش بود. وچه شبها راکه در بسیج به نگهبانی وگشت زنی گذراند.
پس از طی آموزش های لازم راهی سرزمین ایثار و شهادت شد. تقدیر در سرنوشت او رقم خون نوشته بود و او بعنوان تخریب چی خطیر ترین مسئولیت ها را پذیرا شده بود. سرانجام در غروب یک شب طوفانی در جزایر مجنون به ساحل سکون و آرامش رسید.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcc44qm.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما