کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی زمینی سپاه ؛

ایجاد امنیت پایدار با دخیل نمودن نیروهای بومی/ مردم‌ یاری و محرومیت‌زدایی از ‌اقدامات مهم سپاه است‌ ‌

23 آبان 1394 ساعت 11:41

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت:اگر خواهان امنیت پایدارهستیم این امنیت باید توسط مردم منطقه با کمترین نیروی انتظامی و یگانها با سازماندهی در غالب ساختار اجتماعی در استان صورت گیرد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ، سردار محمد پاکپور صبح امروز در همایش افتتاح و رونمایی از یک هزار و ۲۳۵ ‌پروژه عمرانی و ۳ هزار و ۳۰۰ پروژه اقتصاد مقاومتی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت:در سالهای گذشته ماموریت ایجاد امنیت در جنوب شرق کشور در شرایط نامناسب به سپاه واگذار شد در آن زمان اقدامات تروریستی زیادی در عمق منطقه سیستان و بلوچستان و کرمان صورت گرفته بود در این شرایط که ماموریت به نیروی زمینی سپاه واگذار شد چون سپاه از بطن مردم بوجود آمده است در کنار مردم بودن و همراه و همیار بود با آنها را یکی از موضوعات اصلی در ایجاد امنیت قلمداد می کرد.

وی افزود:از آنجاییکه مردم منطقه مستقیما در ایجاد امنیت پایدار دخیل هستند از درون طوایف استان دسته های رزمی ایجاد نموده ایم و بسیجیان بومی عامل اصلی امنیت در منطقه شدند .

سردار پاکپور تاکید کرد: ۱۸ بیمارستان تخصصی در این منطقه برپا شده است و به دنبال آن قریب به ۷۸۰ هزار نفر درمان شده‌اند.

وی با بیان اینکه سردار شوشتری یکی از افرادی بود که برای مطالبات این مردم تلاش بسیار نمود افزود: ‌سردار شوشتری  با دغدغه‌ خاصی مشکلات این استان را در تهران پیگیری می‌نمود و همرزمانشان امروزه به خوبی این راه را ادامه می‌دهند .

انتهای پیام/4382


کد مطلب: 78053

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/sound/78053/ایجاد-امنیت-پایدار-دخیل-نمودن-نیروهای-بومی-مردم-یاری-محرومیت-زدایی-اقدامات-مهم-سپاه-است

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir