تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت :استان سیستان و بلوچستان استثنائی ترین استان کشور در همه عرصه هاست و بالاترین درصد وفاداری به انقلاب و ارزشها و وابستگی به سپاه و بسیج متعلق به استان سیستان و بلوچستان می باشد.
بالاترین درصد وفاداری به انقلاب و وابستگی به سپاه و بسیج را مردم سیستان و بلوچستان دارند
بالاترین درصد وفاداری به انقلاب و وابستگی به سپاه و بسیج را مردم سیستان و بلوچستان دارند
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خط اول ،سردار حسین معروفی در همایش تخصصی خانه نخبگان بسیج به چهار محور اصلی بسیج اشاره نمود و اظهار داشت: فعالیت در عرصه های فرهنگی، تربیتی یک گستره باز در تمام عرصه ها و یک کار تربیتی و زیر ساختی است.
وی با بیان اینکه عرصه تربیتی بسیج توسط حلقه شجره طیبه صالحین صورت می گیرد افزود: در استان سیستان و بلوچستان بیش از ۱۲ حلقه صالحین وجود دارد که ۴۹ درصد خواهر و برادر اهل تسنن و ۵۱ درصد آنان نیز خواهر و برادر اهل تشیع در چهار محور تربیتی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی بدون کوچکترین تاثیرگذاری سیاسی مشغول فعالیت می باشند.
سردار معروفی با بیان اینکه سازندگی ، اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی نیز از دیگر ماموریت های بسیج می باشدادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنای تنها نسخه شفابخش برون رفت ازاقتصاد بیمار در شرایط فعلی است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سازمان رزم بسیج از گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع)،امام حسین(ع)، کوثر ، الزهرا و عاشورا تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه نگاهها در همه عرصه ها باید جهادی شود افزود:در درون استان نگاهها در همه عرصه ها باید پژوهش محور و بومی شود چرا که کار پزوهشی ، علمی و دقیق از روزمرگی در سیستم های مدیریت جلوگیری می کند.
سردار معروفی با بیان اینکه با خرد جمعی و کار علمی می توان به نتیجه رسید ادامه داد:شورای علمی اتاق فکر همه اقشار باشد و همه در آن دخیل باشند همان گونه که امام حوزه اندیشه را طی چند سال تغییر داد و کار فرهنگی اعتقادی و علمی او تبدیل به انقلابی شد که امروز باعث افتخار جهان اسلام و فخر اولیا و انبیاء الهی است بتوان با خرد جمعی و کار علمی نیز به نتیجه مطلوب رسید.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcfcvde.w6dceagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما