کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی انجام می شود:

برگزاری تجمع بزرگ 9دی در زاهدان/صفدری: مخالفان سخنرانی 9 دی باید پاسخگو باشند

6 دی 1395 ساعت 11:32

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تجمع بزرگ 9دیماه امسال با حضور و سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مسجد جامع زاهدان برگزار می شود.


به گزارش عصر هامون، عباس صفدری در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت برنامه های 9دی برگزار شد، افزود: این تجمع به طور همزمان در کشور و در تمامی شهرستان ها روز پنج شنبه هفته جاری و با سخنرانی کارشناسان و افراد مطلع برگزار می شود.
وی با بیان اینکه بیش از 50عنوان برنامه به مناسبت 9دی ماه امسال در استان برگزار می شود، اظهار کرد: باید روشنگری و تشریح اتفاقاتی که در سال 88در کشور رخ داد برای نسل جوان و نوجوان استان تشریح شود و در این راستا باید افرادی که با برگزاری برنامه‌های 9دی مخالفت می‌کنند پاسخگوی مردم باشند.
صفدری با اشاره به اتفاقات سال 88 خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری بود که دشمنان قسم خورده نظام را مایوس کرد.
وی در ادامه خواستار حضور مردم در مراسمات 9دیماه شد و گفت: هر فرد و مسئولی که در راستای حضور و هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های 9دی تلاش کند فردی انقلابی و دلداده به نظام است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 90885

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/sound/90885/برگزاری-تجمع-بزرگ-9دی-زاهدان-صفدری-مخالفان-سخنرانی-9-دی-باید-پاسخگو-باشند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir