کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان

نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس در زاهدان برپا می شود

1 شهريور 1396 ساعت 12:18

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گفت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس از 19 لغایت 26 شهریورماه در زاهدان برپا می شود.


به گزارش عصرهامون، غلامعلی گنجعلی در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه پائیزه سیستان و بلوچستان که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف حمایت از تولیدات داخلی به ویژه محصولات تولیدی استان از 19 تا 26 شهریورماه از ساعت 9 صبح الی 21 در محل دائمی نمایشگاه های زاهدان واقع در خیابان دانشگاه برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: نمایشگاه پائیزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام از جمله کیف و کفش، البسه مدارس، لوازم التحریر و غیره با در نظر گرفتن 150 غرفه به شهروندان زاهدانی خدمات رسانی خواهد کرد.

گنجعلی خاطرنشان کرد: براساس قانون، متولی برگزاری نمایشگاه اتاق اصناف خواهد بود به دلیل اینکه نبض بازار را در اختیار دارد و باید اتاق اصناف از ورود افراد فاقد پروانه کسب در نمایشگاه برای اخذ غرفه جلوگیری کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، ستاد مبارزه با کالای قاچاق، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود و در صورتی که غرفه ای نیز اقدام به عرضه کالای قاچاق کند، ضمن تعطیلی غرفه برخورد جدی با مسئول آن صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان گفت: مردم می توانند گزارشات تخلفات را علاوه به مسئولان حاضر در نمایشگاه، با شماره 124 تماس بگیرند و موارد را جهت پیگیری ارائه دهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 97672

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/sound/97672/نمایشگاه-پائیزه-ویژه-ایام-بازگشایی-مدارس-زاهدان-برپا-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir