ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مردم قربانی جدال مخابرات و بنیاد مسکن بامری: بنیاد مسکن باید پاسخگوی مردم باشد | عصر هامون
تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
گزارش عصر هامون اندر احوالات خطوط سبز شده تلفن در وسط خیابان؛

مردم قربانی جدال مخابرات و بنیاد مسکن/ بامری: بنیاد مسکن باید پاسخگوی مردم باشد

جدال و عدم همکاری و هماهنگی بین اداره مخابرات و بنیاد مسکن در خدمات‏ رسانی 15سال است موجبات نارضایتی مردم دلگان را فراهم ساخته و زمینه هدر روی بیت المال را فراهم آورده است.
مردم قربانی جدال مخابرات و بنیاد مسکن/ بامری: بنیاد مسکن باید پاسخگوی مردم باشد
مردم قربانی جدال مخابرات و بنیاد مسکن/ بامری: بنیاد مسکن باید پاسخگوی مردم باشد
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، استفاده صحیح از منابع محدود در اختیار نهادهای مختلف کشور در مسیر ارائه شایسته‏ ترین خدمات به مردم با سود جستن از مدیریتی صحیح و هوشمندانه، از وظایف کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی‏ شک مورد تأیید مقام عظمای ولایت است.
اما گاهی اوقات بروز برخی مسائل، مشکلات و ناهماهنگی‏ ها به هدر روی بخشی از اموال بیت ‏المال متعلق به عموم جامعه می ‏انجامد؛ 15 سال است که مردم روستای چاه کیچی شهرستان دلگان با خطوط تلفنی که در وسط خیابان سبز شده دست و پنجه نرم می کنند و موجب شده است که شهروندان ساکن این روستا با مشکلات متعددی در عبور و مرور از جمله ناامنی در تردد مواجه شوند.
سال هاست که چندین تیر خطوط تلفن در حاشیه یا وسط خیابان های روستای چاه کیچی شهرستان دلگان دیده می شود، که به ویژه هنگام شب ایمنی تردد را در این خیابان ها به خطر انداخته است.
خطوط مخابراتی وتلفن از سال ۱۳۷۹ در این روستا اجرا شده است که بعد از اجرای طرح هادی دراین روستا مشاهده شده که تیرهای تلفن مخابراتی در وسط خیابان و جاده های روستا می باشند.
علی رغم پیگیری ها، هیچ مسئولی اقدامی انجام نداده است
یکی از شهروندان چاه کیچی در گفت وگو با دلگان پرس گفته بود که: از زمان اجرای طرح هادی و با توجه به اینکه تیرهای تلفن وسط جاده قرار گرفته اند مشکلات زیادی برای اهالی روستا بوجود آمده و چندین تصادف وسائل نقلیه در برخورد با این تیرها اتفاق افتاده است.
وی افزود: چندین بار به نماینده شرکت مخابرات در روستا گفته ایم ولی متاسفانه هنوز خبری از برداشته شدن این تیرهای تلفن نشده است.
بنیاد مسکن و دهیاری باید پاسخگوی مردم باشد
طاهر بامری پیمانکار شرکت مخابرات درچاه کیچی در این خصوص گفت: بنده فقط نماینده شرکت مخابرات روستا هستم و باید دراین رابطه باشرکت مخابرات ایرانشهر تماس بگیرید.
دادگر مدیر ارتباطات زیر ساخت اداره مخابرات شهرستان ایرانشهر و دلگان در این خصوص اظهار داشت: زمان اجرای خطوط تلفن، شرکت مخابرات از بنیاد مسکن و دهیاری ها استعلام می گیرد و در این زمینه میلیون ها تومان هزینه شده است و باید بنیاد مسکن خسارت جابجائی آن را بپردازد.
شرکت مخابرات طرح را به درستی اجرایی نکرده است
حسین بخش بامری دهیار چاه کیچی افزود: اجرای طرح هادی بر عهده بنیاد مسکن است و ربطی به دهیاری ندارد.
عنایت الله حقانی نیا مدیر بنیاد مسکن شهرستان دلگان با اشاره به اینکه بنیاد مسکن به اداره مخابرات طبق طرح خدماتی پیاده رو مسیر داده است، گفت: شرکت مخابرات یا پیمانکاران این شرکت طبق نقشه و مسیر بنیاد مسکن طرح را به درستی اجراء نکرده اند.
روستای چاه کیچی در۶۰ کیلومتری غرب شهرستان دلگان با 800 خانوار و ۳۰۰۰نفرجمعیت دارد.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcd9905.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما