تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۶
روابط عمومی شرکت نفت سیستان و بلوچستان خبر داد:

پایش کالا برگ های نفت سفید / وجود ۶۰ هزار خانوار یک و دو نفره در سراوان

روابط عمومی شرکت نفت سیستان و بلوچستان گفت: کالا برگ های نفت سفید خانوار های یک نفره و دو نفره در شهرستان سراوان در حال پایش است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، ناحیه نفت شهرستان سراوان یکی از ادارات پر حواشی این شهرستان محسوب می شود که گهگاهی به بحث های داغ شبکه های اجتماعی این منطقه مبدل می شود.
این روز ها تصاویر و کلیپ های از ناحیه نفت سراوان در شبکه های اجتماعی شهرستان در حال بازنشر است که اعتراضات گسترده ای را به دنبال داشته و مردم از محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی خواهان رسیدگی به این موضوع شدند.
کهن سال روابط عمومی شرکت نفت سیستان و بلوچستان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: کالا برگ های خانوار های یک نفره و دو نفره در شهرستان سراوان مسدود شده و این کالا برگ ها در حال پایش هستند.
وی افزود: علاوه بر شهرستان سراوان، طرح پایش کالا برگ های خانوار های یک نفره و دو نفره در زاهدان، زابل و خاش نیز در حال بررسی می باشد.
روابط عمومی شرکت نفت سیستان و بلوچستان گفت: نزدیک به ۶۰ هزار کالا برگ خانوار یک نفره و دو نفره در شهرستان سراوان توزیع شده است که این موارد باید مجدد مورد بررسی قرار گیرد.
کهن سال با بیان اینکه کالا برگ ها باطل نشده اند، خاطر نشان کرد: خانوار های یک نفره و دو نفره با در دست داشتن مدارک خود به ناحیه نفت مراجعه کنند تا کالا برگ ها مورد پایش قرار گیرند.

انتهای پیام/الف.د https://www.asrehamoon.ir/vdcfyjdyew6dxta.igiw.html
منبع : شستون
نام شما
آدرس ايميل شما