تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۳
مدیر اداره برق سراوان گفت: از بدو انقلاب تا کنون بیش از ۹۷ درصد مناطق و روستاهای فاقد برق سراوان، برق رسانی انجام شده است.
به گزارش عصرهامون، محمد رفیع شجاعی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: یکی از خدمات انقلاب اسلامی ایران برق رسانی به تمامی نقاط به ویژه به مناطق صعب العبور و روستاهای کم جمعیت است.
 
وی افزود: احداث خط ۲۳۰ کیلو ولت از خاش به سراوان به طول ۱۶۵ کیلومتر، احداث خط ۶۳ کیلو ولت از خاش به گشت به طول ۱۰۰ کیلومتر و احداث خط ۶۳ کیلو ولت از سراوان به جالق به طول ۹۰ کیلومتر از جمله گوشه کوچکی از خدمات انقلاب در این خطه از کشور است.
 
مدیر اداره برق شهرستان سراوان با اشاره به انجام ۲۱۰ پروژه اصلاح شبکه به منظور ایجاد پایداری مطلوب، گفت: احداث پست ۲۳۰کیلو ولت سراوان، احداث پست ۶۳ کیلو ولت جالق، احداث پست ۶۳ کیلو ولت گشت و احداث پست ۶۳ کیلو ولت کناردان از دیگر خدمات ارزنده انقلاب در حوزه برق رسانی در این منطقه است.
 
شجاعی با بیان اینکه خط ۶۳ کیلو ولت از سراوان به کناردان به طول ۴۰ کیلومتر نیز احداث شده است، خاطر نشان کرد: برای خدمات رسانی بهتر و موثر نیز ۷۵۰ کیلومتر شبکه فشارقوی و  یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است.
 
وی اضافه کرد: همچنین یک هزار و ۱۰۰ دستگاه ترانسفورماتور توزیع نیز در این شهرستان نصب شده است.
 
مدیر اداره برق شهرستان سراوان با توجه به واگذاری بیش از ۶۲ هزار اشتراک برق و نصب بیش از ۱۳ هزار دستگاه چراغ روستایی معابر در این منطقه، تصریح کرد: به بیش از ۹۷ درصد روستاهای فاقد برق از بدو انقلاب تا کنون برق رسانی انجام شده است.
 
 
انتهای پیام/الف.د
https://www.asrehamoon.ir/vdchzqnz-23nvmd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما