کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

جنجال مجدد فضای مجازی در سیستان و بلوچستان/درگیری دو دانش آموز به یک مدیر دبستان نسبت داده شد

15 ارديبهشت 1398 ساعت 10:25

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت:در یک جنجال جدید فضای مجازی، درگیری دو دانش آموز، به کتک خوردن از یک مدیر دبستان نسبت داده اند.


به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، در طی 24 ساعت اخیر، عکسهایی در فضای مجازی مبنی بر کتک خوردن یک دانش آموز از معلم یا مدیر دبستان 15 خرداد زابل در شبکه های اجتماعی در حال باز نشر است که واکنش مردم و مسئولان را در پی داشته است.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در پاسخ به پیگیری خبرنگار زاهدنیوز، در این زمینه گفت: متاسفانه در فضای مجازی و برخی از رسانه ها، به اشتباه درگیری دو دانش آموز به کتک خوردن از معلم و مدیر دبستان 15 خرداد زابل نسبت داده شده است.

علی مرادی افزود: دو دانش دبستان 15 خرداد در این واقعه با خودشان درگیر می شوند و در حین این زد و خورد، رضایی مدیر دبستان اقدام به جدا سازی دانش آموزان از هم می کند و هیچ زد و خوردی از سوی او انجام نمی شود.

وی ادامه داد: عکس منتشر شده در فضای مجازی از صورت یکی از این دانش آموران، مربوط به زد و خوردی است که بین او و دانش آموز دیگر مدرسه به وجود آمده و ربطی به مدیر یا معلم دبستان 15 خرداد ندارد.

وی تاکید کرد: قبل از انتشار اخبار و یا هر واقعه ای باید از صحت آن اطمینان کامل بدست آورد و سپس با در دست داشتن مستندات، اقدام به انتشار و بازنشر آن کرد.

مدیر کل جدید آموزش و پرورش هنوز مشخص نشده است
این مسئول در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین وضعیت تعیین و انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، گفت: روز گذشته در وزارت خانه بوده ام، هنوز خبری مبنی بر تعیین مدیر کل و یا تودیع و معارفه وی اعلام نشده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون این اداره کل با سرپرست در حال اداره می باشد و هیچ مشکلی در زمینه مدیریت اداره کل وجود ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 111287

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/111287/جنجال-مجدد-فضای-مجازی-سیستان-بلوچستان-درگیری-دو-دانش-آموز-یک-مدیر-دبستان-نسبت-داده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir