تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۸
امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: حمایت آمریکا از گروه های تروریستی خود نقض آشکار حقوق بشر است که مشاهده کرده ایم و به کل دنیا طبق اعترافات آمریکا ثابت شد که آمریکایی ها تروریست را به وجود آوردند و حمایت کردند که این خود مظهر تروریست بودن آمریکا است.
به گزارش عصر هامون؛ مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه دین مبین اسلام دین عدالت و مساوات است که  قصد دارد میان تمامی طبقات اجتماعی جامعه عدالت برقرار شود، بیان کرد: در آمریکا نظام سرمایه دای و لیبرالیسم رواج دارد که منافع خود را در تضاد و خطر می بیند که  به همین دلیل از ترویج و حاکم شدن دین اسلامی در دنیا هراس دارد.

 وی افزود: حقوق بشری که مد نظر آمریکا است و تبلیغات گسترده ای در جهان به راه انداخته، خلاف قوانین دین اسلام است چرا که مکتب آمریکا، بی بند و باری و ترویج فساد در جوامع اسلامی است که با تعالیم اسلام منافات دارد.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق خاطر نشان کرد: اگر آمریکا ادعای رعایت حقوق بشر در جوامع را دارد، چرا در کل دنیا جنگ مستقیم و نیابتی به راه انداخته است؟ و انسان ها نزد آمریکا هیچ ارزشی ندارد.

مولوی رئیسی تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی چیزی جزء قتل، کشتار، ترور و از بین بردن انسانیت و آرمان های انسانی نیست و کسانی که حامی آمریکا هستند یا فریب خوردند و یا اینکه مغرض هستند که به دنبال هوا و هوس و امیال شیطانی حرکت کرده اند.

وی گفت:  حمایت آمریکا از گروه های تروریستی خود نقض آشکار حقوق بشر است که مشاهده کرده ایم و به کل دنیا طبق اعترافات آمریکا ثابت شد که آمریکایی ها تروریست را به وجود آوردند و حمایت کردند که این خود مظهر تروریست بودن آمریکا است.

 امام جمعه موقت اهل سنت جالق با بیان اینکه بزرگ ترین ناقض حقوق بشر در دنیا آمریکا است، اذعان کرد: آمریکا یکی از کشورهای تروریست و جنایت کار در سطح دنیا است.

انتهای پیام/الف.د https://www.asrehamoon.ir/vdcefx8zzjh8zei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما