تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۲
در راستای تسهیل و روان سازی عبور و مرور در سطح شهر پروژه آسفالت خیابان نبوت و امام خمینی (ره) شهرستان سراوان به پایان رسید.
به گزارش عصرهامون، به نقل از شستون، زیبا سازی ، مرمت و بهسازی خیابان ها و کوچه های فاقد مسیر مناسب برای تردد از مطالبات اصلی شهروندان سراوانی محسوب  می شود که در ماه های اخیر شهرداری به این امر توجه ویژه ای داشته است.

دهواری یکی از شهروندان سراوانی ضمن قدر دانی از اقدامات و پروژه های اخیر شهرداری سراوان، گفت: یکی از برنامه های مهم و اصلی شهرداری ها توجه به آبادانی شهر است که مدتی است که شهرداری اقدامات مناسبی را انجام داده اما کافی نیست.


وی افزود: عملکرد شهرداری سراوان در راستای بهسازی و روکش آسفالت معابر تقریبا مطلوب است اما باید توجه به ویژه نسبت به زیبا سازی سیمای شهر و مبلمان شهری در این منطقه شود.

 این شهروند سراوانی ادامه داد: قطعا با همکاری مردم با شهرداری می توان در آبادانی شهر گام های موثری برداشت. 

از آنجایی که زیباسازی محلات در سطح شهر نقش مهمی در سلامت، شادابی و نشاط جامعه دارد، شهرداری سراوان طرح ساماندهی و زیبا سازی سیمای شهر را در دستور کار خود قرار داده است.


 محمدی روابط عمومی شهرداری سراوان اعلام کرد: به منظور تسهیل و روان سازی عبور و مرور در سطح شهر، عملیات بهسازی، مرمت و روکش آسفالت برخی از خیابان ها از جمله خیابان نبوت و امام خمینی (ره) به پایان رسید.

 وی افزود: هدف از اجرای پروژه های عمرانی که در آبانی شهر نقش بسیار مهمی دارد آسایش و رفاه شهروندان است که  تلاش می شود پروژه های عمرانی همچون مرمت و بازسازی آسفالت، جدول گذاری در کمترین زمان ممکن به سرانجام رسد.


 روابط عمومی شهرداری سراوان خاطر نشان کرد: بهسازی و نوسازی معابر از وظایف اصلی شهرداری ها به شهروندان محسوب می شود که با نیاز سنجی و برنامه ریزی مناسب، این امر اولویت بندی شده و در حال اجرا است. 

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcai0n6m49n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما