تاریخ انتشار :جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است که با به شهادت رسیدن وی، راه مقاومت متوقف نخواهد شد.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان شهادت بزرگ مرد و مجاهد راه مقاومت، سرباز ولایت و سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و ادامه داد:  سردار سلیمانی محبوب تمامی دلها در عالم امروز بود که شهادت وی قلب مسلمانان و غیر مسلمانان آزادی خواه عالم را جریحه دارد کرد.
 
وی افزود:  سردار سلیمانی از بدو انقلاب تا کنون مقابل توطئه های دشمن با سربازی سرباز ولایت ایستاد و با مقابله و مجاهدت حضور موثر داشته است.
 
امام جمعه شهرستان سراوان اضافه کرد: اگر در شناسنامه دفاع مقدس گذری داشته باشیم، چهره مجاهدات و انقلابی سرباز دلیر اسلام را مشاهده خواهیم کرد.
 
 حجت الاسلام و المسلمین بامری با بیان اینکه سردار سلیمانی در فلسطین، لبنان، سوریه و عراق پا به رکاب ولایت عمل کرد، ادامه داد: شخصیت این سردار سرافراز بزرگ اسلام سردار سلیمانی به گونه ای بود که می توان القاب متفاوتی از جمله  رزمنده رزمی آشنا به مجاهدت های رزم، انسان بزرگ اخلاق، سرباز به پا افتاده ولایت مشاهده کرد.
 
وی با بیان توطئه چهل ساله دشمن مقابل انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی مقابل خوی استکباری دشمنان مجاهدان ایستاد و آنها را ذلیل کرد، چهره منحوس دشمن را به دشمن نشان داد و مردانه و شجاعانه در مسیر مقاومت گام برداشت. 
 
امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه سردار سلیمانی خود آرزوی شهادت داشت، تصریح کرد:   سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است که با به شهادت رسیدن وی، راه مقاومت متوقف نخواهد شد. 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین بامری گفت: سربازان سلیمانی آماده رزم برای دفاع از مکتب اسلام مقابل مزدوران عالم هستند و به زودی شاهد زوال اسرائیل خواهیم بود. 

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgny9qxak9qq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما