تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲
امیر گرگیچ گفت: بیمارستان رازی سراوان برای مقابله با ویروس کرونا کمبود دارو و امکانات ندارد.
به گزارش عصرهامون؛ امیر گرگیچ رئیس بیمارستان رازی سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون با اشاره به اینکه بیمارستان رازی در حال حاضر آماده پذیرش کلیه بیماران است، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در جهان و کشور، یک بخش با ظرفیت 22 تختخواب ویژه همراه با دو تخت آی سی یو دار با تمام امکانات در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از نظر دارو و تجهیزات پزشکی در شهرستان سراوان مشکل خاصی وجود ندارد، افزود:   بیمارانی با علائم تنگی نفس به بیمارستان مراجعه می کنند اما تاکنون از سطح شهر بیماری کرونا مثبت نداشته اند.

رئیس بیمارستان رازی سراوان ادامه داد: به تازگی در شبکه های اجتماعی چند کلیپ انتقال بیمار کرونایی به بیمارستان رازی منتشر شده است که این مورد صحت ندارد، چرا که کلیه بیماران با علائم تب و تنگی نفس که با اورژانس به بیمارستان منتقل می شوند، با لباس مخصوص حمل می شوند.

گرگیچ با بیان اینکه جا به جایی بیماران با لباس مخصوص دلیل بر کرونا مثبت نیست، خاطر نشان کرد: شهروندان به شایعات فضای مجازی که با اهداف خاصی منتشر می شود، توجه نکنند.

وی با توجه به اینکه شایعه فوت تمامی بیماران کرونا مثبت کاملا کذب است چرا که 9 برابر افراد فوت شده در ایران درمان می شوند، ادامه داد: افراد کرونا مثبت به مدت  14 روز  در بیمارستان تحت درمان قرار می گیرند و پس از بهبودی و منفی شدن دو تست کرونا مثبت، مرخص خواهند شد.

رئیس بیمارستان رازی سراوان اذعان کرد: پس از مرخص شدن افراد بیمار، آموزش های لازم و تجهیزات مورد نیاز  برای حفاظت شخصی ارائه می شود.

 گفتنی است طبق بازدیدی که خبرنگارما از بخش کرونا بیمارستان رازی شهرستان سراوان، کادر درمان این بیمارستان از مردم خواستند تا به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و برای سلامت بیماران، پزشکان، پرستاران و کادر درمان دعا کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch6znzv23ni6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما