ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> ریشه کنی ویروس کرونا با عدم برگزاری تجمع های انسانی نگرانی سیرکانی ها از ناقل بودن بمب های متحرک به ویروس کرونا | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
شهردار سیرکان با اشاره به کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در این شهر، گفت: تردد خودروهای سوخت کش در روزهای اخیر در منطقه مرزی بم پشت افزایش یافته، موجی از نگرانی را میان شهروندان از ناقل بودن به ویروس کرونا به وجود آورده است.
به گزارش عصرهامون؛ سعیدی شهردار سیرکان در گفت و گو با شستون بیان کرد: برای ضد عفونی و گند زدایی سطح شهر، اماکن عمومی و نقاط پرتردد شهر سیرکان با کمبود مواد ضد عفونی کننده مواجه شده اند.
 
وی با اشاره به کمبود ماسک در این شهر، گفت: کمبود ماسک در منطقه موجی از نگرانی میان مردم را به وجود آورده، از متولیان امر انتظار می رود هر چه سریعتر ماسک مورد نیاز این منطقه را تهیه و تامین کنند و یا در صورت امکان، مواد اولیه جهت دوخت ماسک را در اختیار کارگاه های تولیدی شهرستان سراوان قرار دهند. 
 
شهردار سیرکان با توجه به بافت سنتی در این منطقه، خواستار ارائه آموزش های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  شد و خاطر نشان کرد: علی رغم تأکیدات و توصیه ها، اما شاهد برگزاری نماز جمعه در دو نقطه از شهر سیرکان بوده اند.
 
سعیدی با اشاره به اینکه توصیه های بهداشتی در راستای حفظ سلامت و جان شهروندان انجام شده است، از مردم خواست تا با عدم برگزاری مراسمات و جشن های ازدواج، عزاداری، مذهبی و نماز جمعه و جماعت همکاری لازم را جهت ریشه کنی ویروس کرونا با مسئولین داشته باشند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه طبق مشاهدات روزانه حدود 700 تا 800 خودرو سوخت کش در منطقه مرزی سیرکان در حال تردد هستند، خاطر نشان کرد: در چند روز اخیر تردد خودروهای سوخت کش در این منطقه افرایش یافته که از شورای تأمین تقاضا می شود مقابل سوخت کش ها در این منطقه را بگیرد چرا که رعب و وحشت میان شهروندان ایجاد کرده اند.
 
 
انتهای پیام
https://www.asrehamoon.ir/vdccisqsx2bqio8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما