تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۳
رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان:

سالن های ورزشی سراوان همچنان تعطیل است

محمد رضا گمشادزایی گفت: با توجه به شرایط شهرستان در خصوص شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی سالن های ورزشی سراوان تعطیل است.
به گزارش عصرهامون؛ محمد رضا گمشادزایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: سالن های ورزشی سرپوشیده تحت نظارت اداره ورزش و جوانان سراوان تا اطلاع ثانوی تعطیل و بازگشایی نخواهد شد.

وی افزود: تا زمان بهبودی وضعیت شهرستان در خصوص بیماری کرونا و ضد عفونی کامل تمامی سالن های مجموعه ورزشی شهید مولوی حسین بر از بازگشایی و شروع فعالیت های ورزشی خود داری می شود.

رییس اداره ورزش و شهرستان سراوان با اشاره به اینکه برخی از رشته های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شده اند، خاطر نشان کرد: شرایط شهرستان به گونه ای نیست که بتوان فعالیت ورزشی مانند رشته های پر برخورد را آغاز کرد.

گمشاد زایی تصریح کرد: برخی از ورزشکاران در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید مولوی حسین بر و جاده سلامت فعالیت های ورزشی خود را با رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز کرده اند که توصیه می شود افراد حداقل فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و دارای با ماسک و دستکش باشند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcir5azyt1arw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما