تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸
محمد رفیع دهواری گفت: پروژه های در حال ساخت روستاهای "مدحوک" و "هند شریکی" شهرستان مهرستان 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در دهه فجر سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، محمد رفیع دهواری فرماندار شهرستان مهرستان روز گذشته از پروژه های عمرانی در حال ساخت  روستاهای "هند شریکی" و "مدحوک" از توابع بخش مرکزی مهرستان بازدید کرد.
 
 وی با اشاره به بازدید انجام شده به خبرنگار ما گفت: عملیات احداث یک باب مدرسه 6 کلاسه و مرکز جامع سلامت روستایی شامل  ساختمان اداری، پانسیون پزشکان، تسهیلات زایمانی و نماز خانه در روستای "مدحوک" در حال انجام است.
 
فرماندار مهرستان ادامه داد: همزمان با عملیات اجرایی احداث یک مدرسه 2 کلاسه در روستای "هند شریکی"، عملیات بازگشایی معابر روستایی و  آسفالت 2 کیلومتر جاده دسترسی روستای مدحوک در حال انجام است.
 
دهواری اضافه کرد: پروژه های مذکور بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: تا کنون 2 کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسیده و مدرسه روستای "هند شریکی" تا یک ماه دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
به گفته این مقام مسئول  هزینه ساخت مدرسه مدحوک از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس، مرکز جامع سلامت روستایی از ظرفیت خیرین، جاده از محل اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدرسه هند شریکی با استفاده از ظرفیت خیری پرداخت شده است.
 
دهواری با اشاره به انجام پروژه های مختلف در حوزه آموزش، بهداشت و راه سازی در روستاهای مهرستان، خدمات ارائه شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نقاط محروم به ویژه شهرستان مهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این روزها شهرستان مهرستان روزهای خوبی را سپری می کند که با توجه به اقدامات انجام شده می توان امید را در جامعه را مشاهده کرد.
 
انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdcgqy9qyak9xu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما