کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گامی بلند در راستای جهش تولید؛

احداث 2 کارخانه آب آشامیدنی در سراوان/ مجوز راه اندازی 8 کارگاه آجر پزی صادر شد

26 شهريور 1399 ساعت 8:44

مسعود ملازهی رئیس اداره صمت شهرستان سراوان گفت: در راستای تحقق شعار سال 2 کارخانه آب آشامیدنی در شهرستان سراوان احداث شده است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.


به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ به اعتقاد کارشناسان نامگذاری سال 99 به عنوان "جهش تولید"  با توجه به فراهم سازی زیر ساخت های لازم توسط مسئولین می تواند راهکار مناسبی برای برون رفت از شرایط بد اقتصادی باشد که با به چرخش در آمدن چرخ های تولید می توان نقش موثری در رونق معیشت مردم ایفا کرد.

با تحقق شعار سال و با رفع موانع تولید و سر و سامان دادن محیط کسب و کار می توان مشکلات اقتصادی و بیکاری بسیاری از افراد جویای کار به ویژه جوانان را مرتفع ساخت، اما همه این موارد مستلزم حمایت از کار آفرین و تسهیل گری است که می طلبد دولت در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهد تا با عملی شدن شعار سال شاهد رشد اقتصادی در جامعه باشیم.

با تلاش مسئولان با فراهم سازی زیر ساخت های لازم و همت جوانان در امر حفظ و ایجاد اشتغال در زمان تحریم های ناجوانمردانه و بی رحمانه سران کفر می توان گام های موثری در راستای اقتصاد مقاومتی و عملی کردن شعار سال برداشت و شاهد تبلور جهش تولید با تدبیر متولیان امر و همت کارآفرینان بود.

از آنجایی که سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان سراوان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه کارآفرینی دارد که موجب توسعه استان می شود، می توان با فعال سازی معادن به عنوان نقاط قوت استان برای افزایش تولید و توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته گام های موثری برداشت.

خیز بلند در راستای تحقق شعار سال

در همین راستا مسعود ملازهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان سراوان 9 معدن آجر و شن و ماسه وجود دارد که زمینه اشتغال را برای افراد جویای کار فراهم کرده است.

وی افزود: می توان گفت برای هر معدن به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای 10 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: با توجه به شعار سال در سراوان مجوز راه اندازی هشت کوره آجر پزی صادر شده است.

ملازهی ادامه داد: همچنین 2 باب کارخانه آب آشامیدنی در شهرستان سراوان در راستای تحقق شعار سال احداث شده است که می توان گفت با توجه به اینکه در مرحله آخر احداث هستیم، در دهه فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه یک کارخانه آب آشامیدنی در شهر گشت و کارخانه دیگر در شهرک صنعتی شهرستان سراوان احداث شده است، خاطر نشان کرد: حداقل در هر کارخانه برای 25 نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 129814

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/129814/احداث-2-کارخانه-آب-آشامیدنی-سراوان-مجوز-راه-اندازی-8-کارگاه-آجر-پزی-صادر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir