تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶
مهران محمودی گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در تلاش هستیم تا با رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخلی گلشن به عنوان قطب تولید در حوزه کشاورزی تبدیل شود.
به گزارش عصرهامون؛ مهران محمودی سرپرست فرمانداری گلشن در گفت و گو با شستون بیان کرد: در سال های اخیر مقام معظم رهبری با ریز بینی و تیزبینی با هدف مقاومت اقتصادی، تولید، اتکا به امورات داخلی و کوتاه کردن دست خارجی ها از مملکت در چند موضوع متفاوت شعار سال را نامگذاری کرده اند.
 
وی افزود:اگر توجه داشته باشیم در سال گذشته ها بیشتر عناوین حول محور اقتصاد و تولید بوده، به طور مثال سال گذشته با عنوان جهش تولید نامگذاری شده بود یعنی تولید همه منبع، مقصد و منظور مقام معظم رهبری برای این است که خوداتکایی بین ایرانیان و مسئولین و دست اندرکاران به یقین تبدیل شود که باید به توان داخلی اتکا کنیم و وابسته به دیگران نباشیم.
 
 
این مقام مسئول گفت: امسال هم اولین موضوع که در عنوان سال به آن اشاره سود تولید بود و سپس پشتیبانی یعنی حمایت از تولید داخل و سپس رفع موانع چرا که گاهی اوقات سرمایه گذاران با گرفتار بروکراسی ها و پیچ و خم های اداری از سرمایه گذاری پشیمان می شوند.
 
 
محمودی اضافه کرد: با درایت استاندار و مراجعه به مدیریت سرمایه و بودجه برای پیشرفت شهرستان گلشن طرحها و نظرات به صورت علمی مطرح شد که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد در  چهار ماه اول سال 1400 یک تیم تخصصی مطالعاتی دانشگاهی طرح مطالعاتی با چشم انداز های سند توسعه و برنامه های  بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت را طرح کنند.
 
وی با بیان اینکه این برنامه ها در سال 1400 برای این است که بتوانیم مطالبه مقام معظم رهبری را به سرانجام برسانیم، خاطر نشان کرد: از آنجایی که در گلشن بالاترین سطح کشاورزی را با 12 هزار هکتار نخیلات داریم در تلاش هستیم تا به صورت بهینه به قطب تولید تبدیل شویم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcefp8z7jh8x7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما