تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۰۵
حسین نکویی گفت: جهاد گران عرصه محرومیت زدایی و مردم یاری به مناسبت هفته بسیج سازندگی تجلیل شدند.
به گزارش شستون؛ به مناسبت هفته بسیج سازندگی از جهادگران فعال در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی مهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایای ارزنده تجلیل شد.


حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حاشیه این مراسم گفت:هفدهم اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین است که این روز، روز صدور فرمان تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل "بسیج سازندگی" را یادآور می شود که آن را به آحاد ملت شریف و عظیم الشأن ایران اسلامی به ویژه خیل عظیم بسیجیان سلحشور و جهادگران دریادل تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی افزود: با گذشت بیش از چند دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج سازندگی در سپهر میهن اسلامی؛ نقش آفرینی های بزرگ و سرنوشت ساز این نهاد مبارک و مردم پایه، بسیج و بسیجیان بیشتر نمایان می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: نیروهای بسیج در امتداد دفاع مقدس هشت ساله، هم اینک فراتر از یک نیروی دفاعی و حاضر در میدان های مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت، به سرمایه عظیم و گره‌گشای ملت در عرصه های رویارویی با دشمنی های امروز نظام سلطه و استکبار با محوریت امریکا و حاکمان ظالم و جنایتکار کاخ سفید در صحنه جنگ اقتصادی و جنگ نرم که تزلزل استحکام، وحدت و قدرت درونی و فروپاشی اقتصادی کشور را دنبال می کند تبدیل کرده است.

نکویی خاطر نشان کرد: یاد و خاطره و آرمان های تمدن ساز شهیدان و حماسه سازان بسیجی جهادگر در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را گرامی و با تجلیل از این افراد مجاهدت های مخلصانه و خدمات بی منت و بی انتهای بسیجیان در روند پیشرفت و تعالی کشور و امدادرسانی جهادی به مردم در سختی ها را قدر می نهیم.


وی گفت: در عرصه محرومیت زدایی خدمات بی شماری در مناطق کم برخوردار اریه شده که با توجه به نیازهای منطقه در این شهرستان خدماتی از قبیل ساخت خانه محرومین، آب رسانی، مدرسه سازی، هرس نخیلات، بسته بندی محصولات کشاورزی، ایجاد راه روستایی و راه بین مزارع و ارتقاء سطح بهداشت منطقه انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اذعان کرد: بسیجیان جهاد گر در این برهه حساس و شیوع ویرس کرونا نیز جهادگونه وارد میدان شدند و در کنار کادر سلامت قرار گرفتند  و در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و در این عرصه نیز به میدان دار یپرداختند تا یاریگر کادر سلامت باشند.



انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbzzb8grhbf0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما