> لزوم مجهز بودن مراکز حساس و حیاتی به مولد اضطراری تامین برق | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۴
سمیرا رحمانی گفت: طبق مصوبه سازمان پدافند غیر عامل کشور همه مراکز حساس و حیاتی از جمله مراکز درمانی و تصفیه خانه های آب و ... باید مجهز به مولد اضطراری تامین برق باشد.
به گزارش عصرهامون؛ سمیرا  رحمانی سرپرست امور برق شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: پیرو مصاحبه ریاست امور منابع آب شهرستان سراوان مبنی بر اینکه خاموشی های شبکه برق عامل قطعی های مکرر آب شهرستان می باشد، اعلام می شود طبق مصوبه سازمان پدافند غیر عامل کشور همه مراکز حساس و حیاتی از جمله مراکز درمانی و تصفیه خانه های آب و ... باید مجهز به مولد اضطراری تامین برق باشد.

وی افزود: در این خصوص، با توجه به پیش بینی شرایط بحرانی کمبود منابع آبی در سطح کشور در اردیبهشت ماه سال جاری مانور سراسری پایداری برق در شرکت های آب و فاضلاب کشور با وارد مدار شدن مولدهای اضطراری پیش بینی شده، برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد: علاوه بر این با توجه به اینکه خاموشی های شبکه برق اعمال شده به صورت برنامه ریزی شده اطلاع رسانی شده است و بعضا فیدر برق مربوط به ایستگاه پمپاژآب که دارای کمترین خاموشی در سطح شهرستان است، هر سه روز یکبار و به مدت ۲ ساعت خاموشی داشته و برنامه ریزی لازم از سوی مدیریت منابع آب باید صورت میگرفت.

رحمانی خاطر نشان کرد: با این حال مجموعه شرکت توزیع برق استان آمادگی خود را جهت تعامل لازم با سازمان آب و فاضلاب برای برنامه ریزی بهتر در جهت رفع مشکل مردم عزتمند هم استانی اعلام می دارد.

لازم به ذکر است این پایگاه خبری روز گذشته مطلبی با عنوان "نگرانی شهروندان سراوانی از قطعی آب در بحران کرونا/ رئیس اداره آب: شرمنده مردم هستم" منتشر کرده بود که عبدالحمید جنگی زهی رئیس اداره آب و فاضلاب سراوان یکی از علل قطعی پی در پی آب در برخی از مناطق شهرستان را خاموشی های برق عنوان کرده بود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdch6wnzm23nxkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما