کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان سراوان خبر داد؛

جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر در سراوان/ تداوم همکاری مردم با مراجع قضایی و انتظامی منجر به پاکسازی نقاط آلوده می شود

4 شهريور 1400 ساعت 8:17

علیرضا بیگلری زاده گفت: خرده فروشان مواد مخدر در برخی از نقاط آلوده و آسیب پذیر سراوان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.


به گزارش عصرهامون؛ علیرضا بیگلری زاده، دادستان سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: در پی مطالبه شهروندان مبنی بر پاکسازی برخی از نقاط آسیب پذیر و آلوده شهر سراوان در خصوص خرید و فروش مواد مخدر ، از مناطق آلوده بازدید انجام شد.

وی افزود: همچنین به دنبال اعتراضات شهروندان در خصوص ایجاد مزاحمت و هنجار شکنی خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر، دستور شناسایی و‌ پیگیری این موضوع به مرجع انتظامی شهرستان داده شد که اقدامات موثری صورت گرفت‌.

دادستان سراوان ادامه داد: در مرحله اول تیم شناسایی خرده فروشان مواد مخدر توسط انتظامی تشکیل شد که به صورت محسوس و نامحسوس فروشندگان مواد مخدر تحت تعقیب قرار گرفتند و سپس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیگلری زاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر نقاطی که توسط شهروندان اطلاع رسانی شده از وجود فروشندگان مواد مخدر پاکسازی شده است.

وی اذعان کرد: پاکسازی نقاط آلوده و آسیب زا همچنین جمع آوری معتادین پر خطر در راستای جلب رضایت عمومی شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان در دستور کار قرار دارد و همه آحاد جامعه به نحوی باید خود را در این زمینه مسئول بدانند و همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان سراوان با بیان اینکه تداوم همکاری مردم با مراجع قضایی و انتظامی منجر به اجرای موفقیت آمیز برنامه‌های پاکسازی نقاط آلوده شهر می شود، گفت: امید می رود با همت مسئولین، خیرین و همکاری مردم در سطح شهرستان شاهد افتتاح کمپ ترک اعتیاد جهت درمان و بازگرداندن معتادین به سطح جامعه و خانواده باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 141161

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/141161/جمع-آوری-خرده-فروشان-مواد-مخدر-سراوان-تداوم-همکاری-مردم-مراجع-قضایی-انتظامی-منجر-پاکسازی-نقاط-آلوده-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir