تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۳
ملک فاضلی گفت: برق سراوان از خاش به صورت تک مداره تامین می شود که در نهایت با ولتاژ پایین و نواسانات فراوان همراه به مقصد می رسد که باعث ایجاد خسارت به لوازم برقی شهروندان شده است.
به گزارش عصرهامون؛ ملک فاضلی نماینده حوزه انتخابیه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: یکی دیگر از معضلات حوزه انتخابیه سراوان برق است که ساکنین این منطقه با آن دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: برق سراوان با یک خط تک مداره از خاش به پست سراوان و سپس سوران تامین می شود .

این مقام مسئول ادامه داد: خطی که بخواهد برق را توزیع کند، خط 20 کیلو وات است که طول این خط به گونه ای تعریف شده که نباید از 100 کیلومتر فراتر رود چرا که از پست نمی توان توزیع برق داشت مگر خط 230 ایجاد شود که در نهایت طول خط 200 کیلو وات بعضا به 470 کیلو متر می رسد.

فاضلی اضافه کرد: برقی که در نهایت به مقصد می رسد با ولتاژ پایین و نواسانات فراوان همراه است که باعث خسارت به لوازم برقی شهروندان شده و روزانه شاید میلیاردها تومان به وسایل الکترونیکی مردم نیازمند حوزه انتخابیه سراوان بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد: امید است با روی کار آمدن یک دولت انقلابی و مردمی شاهد رفع معضلات حوزه انتخابیه باشیم که در این خصوص جلسات متعدد و پیگیری های مکرر انجام شده است.

نماینده حوزه انتخابیه سراوان گفت: معضل آب و برق سراوان در کمیسیون ماده 23 مطرح و در حال پیگیری جهت رفع آن هستیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciyzazut1a5v2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما