تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۸
شهروندان سراوانی از عدم روشنایی برخی از معابر سراوان که مشکلاتی را در رفت و آمد کودکان و زنان به وجود آمده ابراز گلایه کردند.
 به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ رو شنایی و نورپزداری مناسب در معابر یکی از نیاز های اصلی هر شهر محسوب می شود چرا که این موضوع افزایش سطح امنیت عمومی هر منطقه ای را به دنبال خواهد داشت.

 تاریکی برخی از معابر در سطح شهر سراوان موجب نارضایتی شهروندان شده است تا جاییکه این موضوع را بارها با بهره گیری از بستر فضای مجازی با انتشار تصاویری اعلام کردند و خواستار رفع این معضل از سوی متولیان امر شدند.
 
به گفته شهروندان خاموشی روشنایی معابر و تاریک بودن خیابان ها در سطح شهر علاوه بر اینکه زمینه ساز بسیاری از بزهکاری ها و افزایش سرقت می شود برای کودکان و زنان نا امنی به وجود آورده است.



شهروندان سراوانی معتقد هستند که تاریک بودن برخی از معابر سطح شهر سبب ایجاد مشکل در رفت و آمد برای کودکان و زنان شده که بی توجهی به این معضل می تواند زمینه افزایش زورگیری ها و یا سرقت های شبانه باشد.

عدم نورپرداری لازم در برخی از خیابان های سطح شهر انتقاد شهروندان را به دلیل فراهم ساختن مشکل برای رانندگان نیز به دنبال داشته چرا که به دلیل تاریک بودن معابر سرعت گیر ها و یا چاله و چوله های خیابان ها را به درستی نمی توانند مشاهده کنند.
 
300 چراغ روشنایی نصب شد

سمیرا دولتی سرپرست امور برق سراوان به خبرنگار ما گفت: در 6 ماهه نخست امسال 300 چراغ روشنایی در سطح معابر شهری که دچار مشکل شده بود و بعضا سرقت شده بودند، نصب شد.

وی افزود: همچنین کابل کشی شبکه دو رشته روبه روی قبرستان مرکزی، بلوار مکران، بلوار معلم، بلوار سجاد و مقابل بیمارستان ایرانمهر انجام شده است.



این مقام مسئول ادامه  داد: تعویض 236 مورد لامپ در سطح شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای نورپردازی مناسب معابر شهری بوده که از ابتدای سال جاری تا کنون صورت گرفته است.

رحمانی خاطر نشان کرد: 2 و نیم کیلومتر شبکه روشنایی در بلوار سلامت نیز نصب شده است.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcg7t9qqak9tq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما