تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶
سینا ملاشاهی صنعتگر گفت: مرکز تجمیعی شماره یک سراوان تعطیل و به سوله ورزشی سپاه منتقل شد.
به گزارش عصرهامون؛ سینا ملاشاهی صنعتگر رئیس مرکز بهداشت سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: مرکز شماره یک واکسیناسیون سراوان واقع در  مجموعه ورزشی شهید مولوی حسین بر حدود 10 ماه فعالیت داشت و به هدفی که از راه اندازی این مرکز داشتیم دست یافتیم.

وی افزود: تمامی مراکز و خانه های بهداشت سراوان در حال انجام واکسیناسیون هستند و می توانیم اعلام کنیم که واکسیناسیون به صورت روتین در حال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به کم شدن شمار مراجعه کنندگان به مرکز تجمیعی واکسیناسیون در پی انجام تلقیح واکسن در مراکز و خانه های بهداشت، خاطر نشان کرد: فعال بودن این مرکز دیگر توجیه نداشت به همین دلیل مرکز تجمیعی شماره یک با مرکز تجمیعی شهید دهواری با هم تجمیع و در سوله ورزشی سپاه  مستقر شدند.

ملاشاهی صنعتگر ادامه داد: همچنین یک مصوبه در ستاد مقابله با کرونا که در استانداری تشکیل و تصویب شده بود که مراکزی که از ورزش و جوانان در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته تحویل داده شود که تصمیم بر جمع آوری مرکز شماره یک شد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون علیه ویروس کرونا مانند روال قبلی ادامه دارد اما با شدت بیشتر به دلیل اینکه تمامی مراکز و خانه های بهداشت در سراوان واکسیناسیون را انجام می دهند.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcfjjdycw6djea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما