تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
دبیر قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان:

اقتدار امروز را مدیون جان فشانی شهید سلیمانی هستیم/شیطان اکبر به دنیال ترویج فحشا و فساد میاد جوانان ایرانی است

حسن نوری گفت: شیطان اکبری که دستش به خون مالک اشتر ایران آغشته شده همان امریکایی است که میلیاردها دلار هزینه می کند تا بتواند فساد و فحشا را میان جوانان رواج دهد می طلبد عزم خود را جزم، عرصه جهاد را گسترده و عمق ببیندیم به باور های دینی تا از غافله عقب نماییم.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛  مراسم یادواره سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میر حسینی با روایتگری حسن نوری دبیر قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان و با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه، معتمدین، بزرگان، سران طوایف و جمعی از مدیران و مردم در سالن اجتماعات امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در حال برگزاری است.

دبیر قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل و یاد شهدا بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی به نوعی حرکت در مسیر جهاد تبیین است، بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکید دارند فتنه و ابعاد آن را بشناسید به دلیل اینکه فتنه تمام نشده و نمی شود، باید عبرت بگیریم تا بتوانیم بتوانیم به نسل های بعد از خود تجربه تلخی را که به عنایت الهی و به برکت خون شهدا و به برکت بصیرت ملت بزرگ ایران به دست آوردیم منتقل کنیم تا حراست کنند.

نوری ادامه داد: نتوانسته ایم آنگونه که شایسته است واقعه و رخدادها را تبیین کنیم به همین دلیل دشمن قالب می شود و روایت خود را می آورد.

وی افزود:نهم دی ماه نقطه پایان بر فتنه ایست که ساده انگاریست اگر تصور کنیم در 88 رقم خورد چرا که دشمن 30 سال تلاش کرد تا کار جمهوری اسلامی ایران را در انتخابات 88 به بهانه تقلب تمام کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه نیروهای نظامی برای آنکه پیامی را به دشمن منتقل کنند در طول سال چندین مانور برگزار می کنند، اضافه کرد: دشمن در آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان و دیگر کشورهای آسیا مانورهایی را برگزار و آخرین نسخه از ورژن را در ایران تحت عنوان جنبش سبز با شعار تقلب در انتخابات کلید زد و میر حسین موسوی قبل از اتمام شمارش آرا خود را پیروز اعلام و به همین بهانه 9 ماه در کشور آشوب به پا کرد.

نوری خاطر نشان کرد: در سوریه نیز گروه های تکفیری برای سرنگونی دولت آن زمان پیشروی هایی انجام دادند که همه تصور می کردند دولت بشار اسد سقوط می کند اما ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری فرمودند سوریه باید بماند و یک نفر که آن هم حاج قاسم سلیمانی بود با توکل، اخلاص و با تمام توان در عرصه تبیین ورود کرد.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی فرد نیست بلکه مکتب است به دلیل اینکه در این مکتب سلیمانی ها تربیت می شوند که خارج از مقوله قرآن، عترت و اسلام نیست، امروز وظیفه داریم حاج قاسم سلیمانی که فقط یک بخش آن متعلق به ایران و ما بقی آن در حزب الله، فاطمیون؛ زینبیون؛ انصارالله و حشدالشعبی تکثیر شده است را تکثیر و تبیین کنیم.

دبیر قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان گفت: از زمانی که تفکر لیبرال میان مسئولین رواج یافت مسیر انقلاب به انحراف کشیده شد و از مسیر همدلی، برادری و ایثار منحرف شده ایم.

نوری با بیان اینکه میان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی تفاوتی وجود ندارد، اذعان کرد: حاج قاسم میرحسینی وقتی وارد خط می شد گویا یک لشکر وارد شده است.

وی بیان کرد: حاج قاسم میر حسینی و حاج قاسم سلیمانی از گناه به دور بودند به دلیل اینکه علاوه بر پیروزی در جهاد اصغر در جهاد اکبر نیز پیروز شده بودند.

دبیر قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز زمینه گناه فرا گیر شده است، دیگر در دست فرزندانمان به جای قرآن تلفن همراه دروازه ورود به جهنم وجود دارد تا جاییکه به رختخواب فرزندانمان رخنه کرده است که باید هوشیار باشیم.

نوری اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا استقامت مردم ایران مقابل همه هجمه ها که به نوعی رکورد زنی است را از بین ببرند، امروز لازم است در خصوص تاریخ صدر اسلام مطالعه داشته باشیم تا راحت تر بتوانیم مسیر را تشخیص دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب بر مبنای اسلام است و شهدا راه انقلاب را باز و آن را صادر کردند، ادامه داد: دستگاه امام حسین (ع) متعلق به همه است؛ اگر یک حکومت می تواند در یک بازه زمانی خاص و در یک مکان 20 میلیون جمعیت را گسیل کرد قطعا می تواند این اندیشه را ترویج دهد.

این مقام مسئول گفت: دشمن می داند که مردم حاکمیت را سرپا نگه داشته اند به همین دلیل امروز به مردم فشار می آورد، در هشت سال مردم را به خاک و خون کشیدند، نفوذی وارد کشور کردند و موضوع مذاکره را مطرح کردند اما اقتدار امروز ما به دلیل لبخند های ظریف، قدم زدن با جان کری و کت و شلوار اتوکشیده نیست بلکه ثمره جانفشانی حاج قاسم سلیمانی است.
 
نوری بیان کرد: اگر امروز پوتین با قرآن وارد ایران می شود و با رهبر انقلاب دیدار می کند عزت است که باید تبلیغ و تبیین شود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی ما را از سایه جنگ ترساند، از لشکر خیالی نترسید، اسم جریان روحانی رفته اما جریان فکری او همچنان وجود دارد، اذعان کرد: وقتی موج اسلام خواهی شکل گرفت داعش را تشکیل دادند، قرآن آتش زدند و تصاویری از آدم های خنجر به دست و گردن بریده را برای اینکه گرایش به اسلام کم شود را در اینترنت به نمایش می‌گذارند.

دبیر قرارگاه مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی محمد رسول الله (ص) سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز روز انتقام فرهنگی از قاتلیست که دستش به خون حاج قاسم آغشته است نبض این جنگ دست بانوان است و ادای دین به شهدا ادامه دادن راه آنهاست.

نوری خاطر نشان کرد: شیطان اکبری که دستش به خون مالک اشتر ایران آغشته شده همان امریکایی است که میلیاردها دلار هزینه می کند تا بتواند فساد و فحشا را میان جوانان رواج دهد می طلبد عزم خود را جزم، عرصه جهاد را گسترده و عمق ببیندیم به باور های دینی تا از غافله عقب نماییم.

انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdca6yn6y49nyo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما