ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> ذوالفقار انقلاب الگوی تمامی جوانان و ورزشکاران ایرانی خانه ورزش شهید سلیمانی در سیب و سوران راه اندازی شد | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۳
حکیم پاهنگ از راه اندازی خانه ورزش شهید سلیمانی به مناسب گرامیداشت دومین سالروز شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
به گزارش شستون؛ حکیم پاهنگ رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی سیب و سوران در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: شهادت ذوالفقار انقلاب ، سردار سلیمانی را به مردم شریف ایران به ویژه مردم شهرستان سیب و سوران و همچنین به ورزشکاران و ورزش دوستان روستایی و عشایر شهرستان تسلیت عرض می نمایم.

وی افزود: بی شک رشادت ها ، فداکاری ها و نقش آفرینی های تاثیرگذار آن سردار بزرگ هرگز از خاطره ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی پاک نخواهد شد. امیدوارم مسیر زندگی ارزشمندش ، الگوی تمام جوانان و ورزشکاران میهن عزیزمان قرار گیرد.

این مقام مسئول در ادامه اشاره ای به برنامه های هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی ، محلی شهرستان داشت و بیان کرد: اولین دوره لیگ فوتسال محلات یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی شهر سیب در حال برگزاری است.

پاهنگ اضافه کرد: همچنین مسابقات فوتسال چهارجانبه با عنوان سردار دلها با شرکت 4تیم از شهرستان های سراوان ، مهرستان و سیب و سوران به میزبانی شهر سیب برنامه ریزی شده است که در روزهای 14 و 15 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود : خانه ورزش شهید سلیمانی در شهر سیب راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی و فعالیت های فرهنگی و ورزشی به ورزشکاران است.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی سیب و سوران ادامه داد : 35 بسته ورزشی شامل طناب، دارت، توپ فوتبال، شطرنج و حلقه ورزشی به ورزشکاران روستاهای فاقد خانه ورزش اهدا شده است.

پاهنگ در پایان از جوانان و ورزشکاران درخواست کرد تا سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه و الگوی خود بدانند و با افتخار ادامه دهنده راه و مکتب حاج قاسم باشند‌.

انتهای پیام/پ https://www.asrehamoon.ir/vdccppqsx2bq0x8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما