کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان:

حضرت فاطمه (س) سرچشمه یازده اقیانوس بی کران معرفت است/ دستاوردهای انقلاب حاصل تلاش فرزندانیست که در دامن مادران فاطمی تربیت شدند

3 بهمن 1400 ساعت 8:12

بهناز امرا گفت: حضرت فاطمه (س) سرچشمه یازده اقیانوس بی کران معرف و مادر یازده خوذشید هدایت است.


به گزارش عصرهامون؛ بهناز امرا مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) را یادآور عظمت، قداست فوق العاده، شجاعت بی نظیر و کرامت والای انسانی می دانند که این بانوی بزرگ اسلام در عمر کوتاه خود آثار گرانبهایی از  قول و عمل بر پیروانش به یادگار گذاشت.

وی افزود: حضرت فاطمه‌الزهرا (سلام‌الله علیها) همانکه با آمدنش فضای هستی را پراز عطر الهی نمود همان کسی که محور اهل کسا و خیر کثیر الهی و سرچشمه یازده اقیانوس بی کران معرفت است مادر یازده خورشید هدایت؛ فاطمه برتر از آن است که مدح او در لغات بگنجد و بهترین جملات در مقابل عظمت او قاصرند.

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان ادامه داد: فاطمه مادری است که پرچم حمایت از ولایت را در پهنه پهناور گیتی به تلألوء در می‌آورد.

امرا اضافه کرد: در روز میلاد زهرای مرضیه جلوه‌های ناب و حیاتی آن عنصر ملکوتی و وجود ممتار فرصت مجددی برای بازشناسی و تبیین می‌یابد، تا زنان و مردان حق‌طلب و عدالت‌جوی عالم، الگوی بی‌همتای خود را بازشناسند.

وی اذعان کرد: ما زنان ایران اسلامی به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی ایرانی می بالیم و معتقدیم موفقیت های مختلف علمی، نظامی، فرهنگی ، اطلاعاتی و… مرهون تلاش رزمندگان و فرزندان این مرز و بوم در عرصه های مختلف است.

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان خاطر نشان کرد: فرزندانی که در دامن مادران فاطمی تربیت شده اند و این تلاش بدون چشم داشت به کمک ایادی استکبار و تنها با اتکاء به قدرت لایزالی الهی و پیروی از مکتب مترقی اسلام به دست آمده است.


انتهای پیام/


کد مطلب: 145605

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/145605/حضرت-فاطمه-س-سرچشمه-یازده-اقیانوس-بی-کران-معرفت-دستاوردهای-انقلاب-حاصل-تلاش-فرزندانیست-دامن-مادران-فاطمی-تربیت-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir