کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن میلاد کوثر در مهرستان برگزار شد

7 بهمن 1400 ساعت 9:37

به مناسبت میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا (س) جشن میلاد کوثر در مهرستان برگزار شد.


به گزارش شستون؛ جشن میلاد کوثر با حضور حسین نکویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان، بخشداران بخش بیرک و آشار، مدیر آموزش و پرورش، شورای اداری، مادران و بانوان، دانش آموزان، فرهنگیان، بسیجیان و عموم مردم در محل سالن آموزش و پرورش مهرستان برگزار شد.

حسین نکویی فرمانده بسیج سپاه مهرستان ضمن تبریک میلاد کوثر و گرامیداشت روز زن و مادر، گفت:مادران و زنان در پویایی جامعه نقش بسیار مهمی دارند آنها با تربیت و تحویل فرزندان برومندی در جامعه می‌توانند نقش موثری در پیشرفت کشور ایفا کنند.

وی به شاخص های زن انقلابی اشاره کرد و افزود:زن انقلابی دارای فطرت اصیلی است که حاصل آن تحویل فرزندانی همچون معمار کبیر انقلاب، رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم سلیمانی، حاج قاسم میرحسینی ، حاج حبیب لک زایی و دیگر شهدای بومی شهرستان مهرستان که جانشان را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند،اشاره کرد.

میردوست خاشی مدیر آموزش و‌ پرورش مهرستان در حاشیه این مراسم از نقش مادران در کمک به آموزش و پرورش برای تحویل فرزندان صالح و سالم به جامعه اشاره داشت و گفت:فرزندان ما ساعات کمی در اختیار معلمین زحمت کش هستند و مادران در امر تعلیم و تربیت نیز اهتمام داشته باشند.

گفتنی است درپایان بااهدای لوح تقدیر وهدایایی از زحمات کارکنان بانوان ادارات، مادران، خواهران بسیجی و فرهنگیان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 145694

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/145694/جشن-میلاد-کوثر-مهرستان-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir