تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۷
شماری از مسئولین دستگاه های نظارتی شهرستان سراوان از مراکز نگهداری مواد غذایی، ماهی و میگو و فروش دام بازدید کردند.
به گزارش عصرهامون ؛ به نقل از شستون، گشت مشترک نظارتی با حضور نماینده دادستان سراوان، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان، نماینده تعزیرات، شبکه بهداشت و فرمانداری از مراکز عرضه و فروش ماهی، سردخانه ها و مراکز عرضه و فروش دام در هفته جاری انجام شد.

اسماعیل باران زهی رئیس شبکه دامپزشکی سراوان در حاشیه این گشت مشترک به خبرنگار ما گفت: میدان عرضه دام در روستای غفورآباد سراوان احداث و راه اندازی شده است و به دلیل رعایت اصول و موارد بهداشتی کلیه افرادی که در سطح شهر اقدام به فروش دام می کنند باید به این میدان جا به جا شوند‌.

وی افزود: پس از گشت های انجام شده در سطح شهر تذکرات لازم به متصدیان فروش دام که به صورت غیر قانونی در حاشیه شهر و معابر اقدام به فروش می کنند ارایه شد و در مرحله بعد طبق قانون با خاطیان برخورد می شود.

رئیس شبکه دامپزشکی سراوان ادامه داد: با همکاری شهرداری و دهیاری منطقه محلی که در حاشیه میدان کوزه به مرکز فروش دام تبدیل شده بود با حضور نماینده دادستان تعطیل شد.


باران زهی خاطرنشان کرد: مرکز عرضه دام در روستای غفور آباد شرایط برای نظارت بهداشتی، نحوه ذبح، نظارت بر قیمت ها را مهیا کرده است و شهروندان می توانند گوشت مورد نیاز خود را با خیالی آسوده از این مرکز تهیه کنند.

وی اذعان کرد: همچنین در بازدید های صورت گرفته از سردخانه های سطح شهر میزان هزار و ۷۷ کیلوگرم فرآورده تاریخ مصرف گذشته کشف شد که پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با دستور دادستانی معدوم می شود.

همچنین در حاشیه بازدید های صورت گرفته حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد گفت: طبق گزارشات مردمی مبنی بر تخلفات صورت گرفته  و عدم وجود قمیت گذاری قانونی دام ها کلیه افرادی که در سطح شهر اقدام به فروش دام می کنند باید دام های خود را به مرکز عرضه فروش دادم واقع در روستای غفور آباد منتقل کنند.

وی افزود: به کلیه افرادی که اقدام به فروش دادم در حاشیه شهر و معابر می کنند تذکرات لازم را داده و طبق فرصت داده شده به افراد چنانچه در بازدید های بعدی این مورد در شهر مشاهده شود طبق قانون برخورد می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شهروندان تخلفات جهت پیگیری و رسیدگی به حوزه قضایی شهرستان گزارش دهند تا در اسرع وقت پیگیری های لازم انجام شود.



انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcamin6i49ny61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما