کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید؛

نظارت بازرسان بر بازار سراوان تشدید شد/ بازدید از ۲۵ واحد صنفی و صدور اخطار به متخلفان

19 اسفند 1400 ساعت 8:04

طرح نظارت بر بازار در آستانه فرارسیدن سال جدید و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالا در این ایام آغاز و در مرحله اول از ۲۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمد.


به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون، با توجه به قرارگرفتن در ایام عید باستانی نوروز و روزهای پایانی سال، گشت های نظارتی با حضور نماینده دادستان سراوان، تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن، فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی  برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد نماینده دادستان سراوان در حاشیه این بازدید ها به خبرنگار ما گفت: گشت های مشترک دستگاه های نظارتی به منظور رسیدگی به گزارشات مردمی و نارضایتی آنها از واحد های صنفی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز و سال جدید تشدید و نظارت بر بازار نسبت به گذشته دوچندان شده و واحد های صنفی زیر ذره بین گشت های نظارتی قرار گرفته اند.

نماینده دادستان سراوان گفت: در این گشت مشترک دستگاه های نظارتی ۲۵ واحد صنفی در رشته خوار و بار فروشی، میوه و تره‌بار، مراکز فروش مواد پروتئینی و چند باب نانوایی بازدید شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهری نژاد خاطر نشان کرد: در این بازدید ها یک واحد سوپرمارکت متخلف، یک باب نانوایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تا اطلاع ثانوی پلمب و یک باب نانوایی فک پلمب شد.

وی تصریح کرد: همچین به واحد های صنفی که عمده تخلف آنها عدم درج قیمت کالا، عدم ارایه فاکتور و‌گران فروشی بوده تذکر و  مهلت ۴۸ ساعته جهت رفع موارد مطروحه داده شد.

نماینده دادستان گفت: چنانچه در مهلت ارایه شده تخلف های مشاهده شده رفع نشده باشد طبق قانون با افراد خاطی برخورد می شود.


انتهای پیام/


کد مطلب: 146641

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/146641/نظارت-بازرسان-بازار-سراوان-تشدید-بازدید-۲۵-واحد-صنفی-صدور-اخطار-متخلفان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir