کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی مهرستان:

جذب پلیس افتخاری در دستور کار است

http://bamehrestan.ir/ , 18 مهر 1394 ساعت 8:44

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان از جذب پلیس افتخاری در این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از بامهرستان، سرهنگ دوم علیرضا یوسفی با اعلام این خبر گفت: جذب پلیس افتخاری در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان مهرستان قرار دارد و این فرماندهی آمادگی دارد تا افراد ذیصلاح را در راستای خدمت و همکاری با نیروی انتظامی جذب کند.
وی در ادامه افزود: به منظور تامین نیروی انسانی خود و بهره گیری از مشارکت‌های مردمی در تحکیم، توسعه نظم و امنیت اجتماعی از بین افراد داوطلب و واجد شرایط پلیس افتخاری جذب می کنیم.
یوسفی با اشاره به انگیزه های راه اندازی پلیس افتخاری در ناجا، اظهار داشت: در کنار مردم قرار گرفتن با شعار امکان پذیر نیست و برای تحقق این هدف پلیس جامعه محور باید ارتباطات خود را با مردم نزدیک تر کرده و به نقطه اوج برساند.
وی ادامه داد: راه اندازی پلیس افتخاری در ناجا، نقطه اوج ارتباط با مردم در راستای افزایش امنیت و احساس آن در جامعه محسوب می شود.
وی مهمترین عملکرد پلیس افتخاری را تقویت و بهبود رابطه پلیس با مردم از طریق مشارکت آنان در فعالیت های پلیسی دانست.
سرهنگ دوم یوسفی با تاکید بر نقش پلیس افتخاری ادامه داد: پلیس افتخاری ظرفیتی جامعه محور از پلیس است، شاید بتوان مهم ترین عملکرد این پلیس را تقویت و بهبود رابطه پلیس با مردم از طریق مشارکت آنان در فعالیت های پلیسی دانست.
وی خاطرنشان کرد: پلیس افتخاری افرادی هستند که به شکل داوطلبانه به نیروی انتظامی کمک می کنند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان در مورد حقوق و مزایای پلیس افتخاری تصریح کرد: افرادی که از طریق پلیس افتخاری جذب و با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند از همه امتیازات نیروهای رسمی بهره می برند و ناجا در قبال عملکرد آنها در ماموریت ها پاسخگو خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری از همه تجهیزات، امکانات و اختیارات سایر کارکنان نیروی انتظامی برخوردار هستند، گفت: پلیس های افتخاری آموزش های لازم را تحت نظر ناجا فرا خواهند گرفت و متناسب با ماموریت ها یشان به آن ها تجهیزات، امکانات و اختیارات لازم داده خواهد شد.
یوسفی با اشاره به اولویت استخدام نیروهای بومی در پلیس افتخاری اظهار داشت: بومی سازی امنیت در منطقه، از اهداف اصلی نیروی انتظامی در شهرستان است و در این راستا جذب نیروها از بین مردم منطقه در اولویت قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شهرستان پلیس افتخاری 1 نفر پلیس زن داریم و درصددیم تا این تعداد افزایش یابد.
شایان ذکر است داوطلبین می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در شهرستان‎ به فرماندهی انتظامی مراجعه کنند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 75849

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/75849/جذب-پلیس-افتخاری-دستور-کار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir