تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۷
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان خبر داد؛

دستگیری شرور مسلح در مهرستان

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری شرور مسلح سابقه دار در عملیات روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان مهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از با مهرستان، سرهنگ دوم علیرضا یوسفی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با مجرمین و قاچاقچیان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان مهرستان پس از تحقیق و بررسی و در حین گشت زنی در مسیر مرزی رودخانه شهری کور به یک دستگاه پژو مشکوک شده و به جهت توقیف خودرو دستور ایست صادر که راننده به محض مشاهده مامورین ،از خودرو پیاده وبا استفاده از موقعیت محل متواری شد.
وی خاطرنشان کرد: مامورین انتظامی طی یک عملیات غافلگیرانه شرور مسلح متواری را دستگیر و خلع سلاح کردند.
وی در ادامه اظهار داشت: مامورین انتظامی شرور مسلح را به همراه خودرو توقیفی به یگان انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با اشاره به جرائم این شرور تصریح کرد: علاوه برحمل سلاح و تیراندازی به مامورین انتظامی، قاچاق سلاح و مهمات از جمله شرارت های این شرور است که در دستگاه های قضایی و امنیتی به ثبت رسیده است.
سرهنگ “یوسفی “با اشاره به اینکه این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل مراجع قضایی شد، گفت: اشراف اطلاعاتی، از اولویت های پلیس در شهرستان مهرستان می باشد و پلیس اجازه نخواهد داد مخلان نظم و امنیت، آسایش و آرامش شهروندان را بهم بزنند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdchminq.23n-6dftt2.html
منبع : http://bamehrestan.ir/
نام شما
آدرس ايميل شما