تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۶
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از با مهرستان، سرهنگ دوم علیرضا یوسفی با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و کالا و همچنین در راستای جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، حین کنترل خودروهای عبوری و گشت زنی در محورهای مواصلاتی و نقاط آلوده شهرستان، خودروهای مشکوک را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.
وی افزود: در بازرسی های دقیق انجام شده از ۲۴ خودروی توقیفی که شامل کامیون و تویوتا در نقاط مختلف حوزه استحفاظی بوده،۴۲ هزار و ۷۰۰ لیترسوخت قاچاق از نوع گازوئیل و بنزین کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مقادیری کالای قاچاق البسه، آبمیوه، برنج و تنباکو نیز از خودروهای توقیفی کشف و ضبط شد.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در همین راستا مامورین موفق شدند با اجرای طرح های مبارزه با مجرمین تعداد ۳۱۹ نفر در رابطه با انواع جرایم دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با بیان اینکه سوخت های کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بوده، خاطر نشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و سرمایه های ملی محکم و قاطع خواهد بود.
یوسفی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق علاوه بر پیامدهای سوء اقتصادی منشاء بسیاری از ناهنجاری های دیگر نیز است، تاکید کرد: برخورد با این پدیده و همچنین قاچاق انسان از اولویت های انتظامی شهرستان است.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان به مرزی بودن شهرستان مهرستان اشاره و تصریح کرد: با توجه به مرزی بودن شهرستان مهرستان زمینه سوء استفاده قاچاق برای برخی افراد فراهم است که در این زمینه مرزبانی و نیرو انتظامی با تلاش شبانه روزی خود و پشتکار و تعهدی که نسبت به کار خود دارند اجازه سوءاستفاده به هیچ فردی را نخواهند داد.
وی در پایان از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را در اسرع وقت از طریق تماس تلفنی ۱۱۰ به پلیس شهرستان اطلاع دهند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcaaun0.49nia15kk4.html
منبع : http://bamehrestan.ir/
نام شما
آدرس ايميل شما