کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است

4 آذر 1394 ساعت 9:54

امام جمعه اهل سنت نیکشهر در نشست هیئت عاشقان ولایت که به مناسبت هفته بسیج برگزار شدگفت:تفکر بسیجی تفکری پویا و زنده است. او حیات دارد و به جامعه حیات و نشاط می بخشد. اگر تفکر سازنده بسیجی در جامعه پیاده شود، کشور در مقابل حوادث و ناملایمات بیمه خواهد شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از نیک نما،مولوی عبدالله وحیدیفر در نشست هیئت عاشقان ولایت که به مناسبت هفته بسیج برگزار شدافزود:بسیجی می داند ارزش ها حاصل رشادت های همرزمانش است. پس برای پاسداری از آن ها آماده است و اجازه نمی دهد قلم یا بیانی ارزش ها را حذف یا کم رنگ نماید، چرا که به فرموده مولایش، امام حسین(ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در با ورها و ارزش هاست.
وی خاطر نشان کرد:مهم ترین و اصلی ترین ویژگی بسیجی، دیندار بودن او است. دینداری هویت بسیجی است. اگر بسیجی فداکار و مهربان و ایثارگر است و از جان گذشته و پرتوان و پر نشاط و خردمند می باشد، از آن روست که دیندار است. بسیجی دیندار است، چرا که می داند دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.
امام جمعه اهل سنت تصریح کرد:بسیجی باید چنان باشد که برای همه جوانان کشور جذابیت داشته باشد. بسیج متعلق به اسلام، انقلاب و ملت است. بسیج باید به آرمان های کشور و ملت مسلمان و شرافتمند ایران اسلامی بیندیشد.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 78708

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/78708/تفکر-بسیجی-تفکری-پویا-زنده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir