کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت مهرستان:

خدمت کارکنان نيروي انتظامي والاتر از جهاد است

با مهرستان , 10 مهر 1395 ساعت 20:42

امام جمعه اهل سنت مهرستان در دیدار با فرماندهان انتظامی این شهرستان گفت: خدمت کارکنان جان برکف نيروي انتظامي همواره والاتر از جهاد است.


به گزارش  عصر هامون به نقل از با مهرستان مولوي عبدالله کرد زابلي در ديدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان  و جمعي از مسئولان انتظامي ضمن تقدير و قدرداني از عملکرد شایسته پليس در شهرستان، اظهار کرد: امنیت و آرامش جامعه مدیون خدمت صادقانه نیروهای انتظامی است که در تمامي شرايط در  طول سال در حال خدمت به مردم هستند.
وی افزود: بهترين هديه و ارمغان نیروهای خدوم انتظامی براي جامعه آرامش و احساس امنيت شهروندان مي باشد.
وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در پاکسازی مناطق آلوده شهرستان و دستگیری افراد مخل امنیت، خاطرنشان کرد: فرهنگ والاي احترام به حقوق اجتماعي و قانون محوري نيروي انتظامي جز با مشاركت و همدلي مردم تحقق نخواهد يافت.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهرستان نیز در این جلسه حفظ حقوق شهروندي را از مهمترين اهداف نيروي انتظامي عنوان كرد و افزود: برخورد قاطع پليس با قاچاق كالا و حمايت تمام قد از سرمايه گذاري داخلي دو راهبرد مهم ناجا است كه تاثيرات اين دو اقدام در سطح جامعه در حال نمايان شدن است.
سرهنگ علیرضا یوسفی، افزود: شهروندان مي توانند همواره نظرات و پيشنهادات خود را از مجموعه انتظامي با سامانه 197 در جريان بگذارند.
انتهای پیام/7261


کد مطلب: 88745

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/88745/خدمت-کارکنان-نيروي-انتظامي-والاتر-جهاد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir