کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روزنه امید مردم سراوان بسته شد/مرز نشینان خواهان بازگشایی مجدد گذر های مرز شدند

شستون , 14 خرداد 1396 ساعت 6:47

صبح امروز تعدادی از مرزنشینان با مراجعه به فرمانداری سراوان خواهان بازگشایی مجدد گذرهای مرزی شهرستان شدند.


به گزارش عصر هامون؛ به نقل از شستون، صبح امروز تعدادی از مرزنشینان شهرستان سراوان با مراجعه به فرمانداری سراوان خواهان بازگشایی مجدد گذرهای مرزی شدند.
طبق اظهارات منابع آگاه  شنیده می شود انسداد گذرهای مرزی دو روز پس از اتمام انتخابات توسط فرمانداری سراوان به دلیل غیر قانونی بودن، صادر شده است.
فرماندار سراوان پس از بازدیدی که در اوایل اسفند سال ۹۵ از جانمایی محل گذرهای رسمی صادرات و واردات کالا در منطقه کوهک سراوان داشته است، به خبرنگار ایرنا گفته بود زندگی مردم منطقه در بخش بم پشت را وابسته به مرز دانسته که باید از مرز به نحو مطلوب و بهینه برای تقویت اقتصادی مرزنشینان و راه اندازی تجارت کوله بری استفاده کرد.
یکی از مرجوعین به فرمانداری سراوان در گفتگو با خبرنگار شستون اذعان داشت: حدود یک هفته است که گذرهای مرزی شهرستان بسته شده است و قادر به انجام تجارت در این منطقه نیستند.
وی با بیان اینکه امرار معاش بیشتر مرزنشینان شهرستان از طریق مرز است، از مسئولین مربوطه خواست تا به این معضل رسیدگی کنند که چرا گذرهای مرزی بسته شده است.
 
گذر های مرزی در شهرستان سراوان شغل های موقتی را به وجود آورده است که می توانست جایگزین موقتی برای اشتغال جوانان جویای کار در این منطقه باشد.
 
خبرنگار شستون که جهت پیگیری این موضوع و روشن شدن دلیل اصلی بسته شدن گذرهای مرزی به دفتر زین العابدین کریمدادی معاون سیاسی فرماندار مراجعه کرده بود که وی خبرنگار این پایگاه خبری را به حضور نپذیرفت.
 
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 95154

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/95154/روزنه-امید-مردم-سراوان-بسته-مرز-نشینان-خواهان-بازگشایی-مجدد-گذر-های-شدند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir