کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم سیستان در مجلس:

وزارت امور خارجه عملکرد فرانسه را مورد نقد قرار دهد

13 تير 1396 ساعت 12:02

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزارت خارجه کشورمان از نشست تروریست ها اطلاع داشته؛ نباید در فرانسه حضور بهم میرساند .


به گزارش عصر هامون:حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان درمجلس شورای اسلامی در گفتگو با ندای هیرمند بیان داشت: نشست تروریست ها در کشور فرانسه همزمان با حضور دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از جهات مختلفی قابل بررسی است.
وی افزود:  کشور فرانسه که میزبان تروریست ها بوده  قطعاَ از این نشست اطلاع داشته است؛ لذا سوالی  مطرح می شود که آیا دکتر ظریف نیز از این نشست اطلاع داشته است یا خیر؟
دهمرده تصریح کرد: اگر وزارت خارجه کشورمان از نشست تروریست ها اطلاع داشته؛ نباید در فرانسه حضور بهم میرساند و اگر اطلاع نداشته اند هم باید در همان جلسه این نشست را محکوم می کردند.
نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل دیپلماسی از جایگاه ویژه و برجسته ای برخوردار است لذا این مسائل قابل بررسی خواهد بود .
نماینده مردم زابل، هیرمند، هامون، زهک ونیمروز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:وزارت امور خارجه کشورمان با دیپلماسی ویژه عملکرد دولت فرانسه را در این خصوص مورد نقد قرار دهد و به شدت به آنها اعتراض کند.
 
انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 96037

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/video/96037/وزارت-امور-خارجه-عملکرد-فرانسه-مورد-نقد-قرار-دهد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir