> 3 کشته و مجروح بر اثر واژگونی یک کامیون کشنده در جنوب سیستان و بلوچستان | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۸
رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اثر واژگون شدن یک کامبون کشنده در جنوب استان، دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
سرهنگ یداله ستوده در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف فوتی  جرحی در 9و 40دقیقه امروز صبح در حدود ۱۰ کیلو‌متری محور جکیگور به ایرانشهر یک دستگاه کامیون کشنده  واژگون  که بر اثر این واژگونی ۲ نفر فوت و یک نفر مجروح و توسط وسایل نقلیه امدادی به مراکز درمانی  منتقل شده اند.

وی با اشاره به حضور مامورین پلیس راه در محل حاضر و بررسی علت تصادف، اظهار کرد: در بررسیهای اولیه علت وقوع این حادثه، عدم توانایی راننده کشنده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه  تشخیص داده شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه ریشه بسیاری از تصادفات می باشد که لازم است رانندگان بویژه در سر پیچ ها که نیروی گریز از مرکز باعث خروج آنها از جاده و واژگونی می شود، مدیریت سرعت را در همه حال مد نظر قرار دهند.

وی خطاب به مردم گفت: هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjvaeh.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما