تاریخ انتشار :پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۳
مدیر حوزه علمیه اهل سنت روستای هوشک شهرستان سراوان گفت: امروزه تروریست ها در لباس اسلام به دلیل منافع شخصی قصد لطمه وارد کردن به دین مبین اسلام را دارند.
به گزارش عصر هامون، به نقل از شستون  مولوی عبدالوهاب حسین بر مدیر حوزه علمیه تعلیم القرآن اهل سنت روستای هوشک شهرستان سراوان با اشاره به اینکه تروریسم از نظر اسلام و قرآن عملی ناشایست و ناپسند است، اظهار داشت: تروریسم در تمامی ادیان گذشته هم جایگاهی نداشته است چرا که انسان دارای مقام و منزلت است حال چه مسلمان باشد و چه غیر مسلمان.
وی افزود: در زمان رسول اکرم(ص) مسلمانان با کفار یک جا زندگی می کردند حتی در آن زمان هم مسئله تروریسم نبوده است.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت هوشک ادامه داد: امروزه بعضی از افراد به خاطر منافع شخصی در لباس اسلام دست به اقدامات تروریستی که به دور از انسانیت است می زنند که هدف آنان لطمه وارد کردن به دین مبین اسلام است.
مولوی حسین بر اضافه کرد: تروریسم ها در لباس اهل سنت و در لباس اهل تشیع به دلیل از بین بردن اخوت مسلمانان ایران اقدامات تروریستی وحشیانه ای را انجام می دهند.
وی خاطر نشان کرد: محمد علی رجایی، محمد جواد باهنر به همراه ۷۲ نفر از کارکنان نظام جمهوری اسلامی ایران در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ بر اثر انفجار بمبی که در دفتر نخست وزیری کار گذاشته شد به شهادت رسیدند که در این اقدام تروریستی دست آمریکای جنایت کار و اسرائیل در میان بود.
مدیر حوزه علمیه اهل سنت روستای هوشک سراوان تصریح کرد: دشمن در کشور های اسلامی به دنبال از بین بردن وحدت، اخوت، انس و یکپارچگی مسلمانان است بالاخص ایران اسلامی که وحدت میان شیعه و سنی آن زبان زد خاص و عام در دنیا است.
مولوی حسین بر در پایان اقدامات تروریستی تمامی گروهک های تروریستی که اقدامات هولناکی را در خاورمیانه و دیگر نقاط جهان انجام داده اند را محکوم کرد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdnn0n.yt05z6a22y.html
منبع : شستون
نام شما
آدرس ايميل شما