سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ,15 June 2021
0
Share/Save/Bookmark
۰
مجتبی شجاعی با بیان این که فریاد مردم برخی روستاها از وضعیت نابسامان آنتن‌دهی تلفن همراه درآمده است، گفت: مشتری مداری برخی شرکت‌های تابعه وزارت ارتباطات و اپراتورها، بسیار ضعیف است.
مجتبی شجاعی، فرماندار دلگان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: وزارت ارتباطات درگاهی برای ثبت دعاوی و شکایات رسمی و قابل پیگرد برای دریافت خسارت شهروندان از اختلال‌های اپراتورها فراهم کند، تا توازنی بین انتظارات ارائه دهنده خدمات و مشتریان ایجاد شود.

وی ادامه داد: مهندسی مجدد فرایند ارتباط، احترام و رعایت حقوق مشتریان از جمله ضرورت های برخی شرکت‌های مخابراتی است که به نظر می‌رسد اولویت خود را کسب درآمد قرار داده اند و این در حالی است که از سیستم پشتیبانی و خدمات رسانی بسیار ضعیف برخوردارند، به گونه ای که در برخی مناطق هفته ها طول می‌کشد، یک سایت که به دلیل نقص فنی، از مدار خارج و خطوط ارتباطی یک منطقه قطع می‌شود، بعد از پیگری های فراوان مردم و مسئولان محلی، مشکل رفع شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این یعنی، سیستم ارتباطی که افق توسعه را دنبال می‌کند و از آن انتظار پیشرانی و پیشگامی در فناوری و پشتیبانی و خدمات سریع می‌رود و باید سمبل مشتری مداری باشد، در این موارد ضعیف عمل می‌کند.

وی گفت: به نظر می رسد برخی شرکت‌های خصوصی تابعه وزارت ارتباطات و اپراتورها، نیازمند بهبود روابط با مشتریان به جای بهبود بهره وری و درآمد زایی هستند، متاسفانه به محض تاخیر پرداخت قبوض تلفن حتی با ارقام کم، شاهد قطع یک طرفه خط تلفن مشتری هستیم، در صورتی که نمونه های فراوان قابل مثال در طول هفته در نقاط مختلف کشور و استان وجود دارد که یک دکل ارتباطی که هفته ها دچار نقص شده، بعد از مدت طولانی تعمیر می‌شود.

به گفته شجاعی، گویا تکلیف برخی از این شرکت ها نصب اپراتور و رها کردن آن است، مانند اتفاقی که در چاه اسحاق بخش جلگه چاه هاشم رخ داده است.

وی اذعان کرد: خطوط وب در منطقه چاه اسحاق مدتی است قطع شده، پیگیری می‌شود، اما متاسفانه مسئولان مربوطه با بی تفاوتی از کنار آن می‌گذرند، فیبر هوایی قطع می شود و منطقه ۵۰ هزار نفری، ‌نزدیک به یک هفته فاقد هر نوع ارتباطی است، باز هم با ادعای کمبود نیرو و وجود صرفا یک اکیپ تعمیراتی برای ۶ شهرستان، مردم باید منتطر بمانند تا نوبت تعمیر منطقه آنها برسد.

فرماندار دلگان اظهار کرد: در منطقه ای مانند گزگر که بیش از ۳۰۰ طلبه و ۴۰۰ دانش آموز دارد، مردم هفته ها، فریاد می‌زنند که آنتن دهی در این روستای بزرگ مشکل دارد، مسئولان مربوطه ادعا می‌کنند، آنتن دهی نرمال است و حتی برای اثبات ادعای خود نیز همت نمی‌کنند تیم ارزیابی و کارشناسی خود را به منطقه اعزام کنند.

شجاعی افزود: روزانه به سبب قطعی خطوط تلفن در بخش ۵۰ هزار نفری جلگه به واسطه قطعی فیبر نوری هوایی در فنوج، آن هم در ایام کرونا، آموزش مجازی، بازار، ارتباطات مخابراتی، عرضه سوخت در جایگاه‌ها و... همه مختل و باعث بروز نارضایتی می شود.

انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark
کد مطلب : ۱۳۷۱۸۷


ارسال