تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۲
علیرضا جلالزایی گفت: گروه های شتاب دهنده، سازمان های مردم نهاد، گروه های علمی و پژوهشی خاص شامل استارت آپ ها در خانه خلاق صنایع دستی زاهدان می توانند صنعتگرانی را که تاکنون به صورت سنتی فعالیت و بازار فروش کوچکی داشتند به سمت فروش بیشتر هدایت کنند.
افزایش فروش در پی ورود استارت آپ ها به خانه خلاق صنایع دستی زاهدان/ تلفیق هنر سنتی و مدرن بازاریابی را به دنبال دارد
علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: خانه خلاق صنایع دستی خدمات فروش صنایع دستی، استارت آپ ها و شتاب دهنده هایی که در قالب گروه های خاص در آن جا مستقر هستند و می توانند صنعتگران را در برخی از طراحی ها، ترکیب و تجزیه رنگ کمک کنند.

وی ادامه داد: گروه های شتاب دهنده، سازمان های مردم نهاد، گروه های علمی و پژوهشی خاص شامل استارت آپ ها می توانند صنعتگرانی را که تاکنون به صورت سنتی فعالیت و بازار فروش کوچکی داشتند به سمت فروش بیشتر هدایت کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: استارت آپ ها با تغییر در رنگ، نقش ها، طراحی، دوخت و دوزها و روش ها می توانند بازار فروش صنعتگران را گسترده تر کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: صنعتگران از این طریق می توانند جانمایی خوبی انجام دهند و بر مبنای آن بازار جدید و گسترده تری برای آن ها فراهم می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلفیق هنر سنتی و مدرن در صنایع دستی به ویژه سوزن دوزی، خامه دوزی، سکه دوزی و دیگر رشته های صنایع دستی استان می تواند کارکرد و فروش بیشتری داشته باشد و زیباتر هم جلوه کند.

جلالزایی عنوان کرد: طرح خانه خلاق صنایع دستی از سال گذشته در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به سیستان و بلوچستان آغاز و در نشستی که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهور و معاون صنایع دستی کشور برگزار شد، ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه تصویب تا خانه خلاق صنایع دستی ایران در این استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcaeyn6u49new1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما