تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷
خلیل عوض زاده گفت: ۲ هزار نفر نیرو این شرکت در مرحله اول تزریق واکسن کرونا به پایگاه های مشخص شده معرفی شدند که از این تعداد بیش از ۵۰ درصد، تاکنون کار تزریق واکسن را انجام داده اند.
معرفی ۲هزار نیروی توزیع برق برای تزریق واکسن کرونا/ ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین غیرحضوری انجام می شود
خلیل عوض زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به خبرنگار عصرهامون گفت: ۲ هزار نفر نیرو این شرکت در مرحله اول تزریق واکسن کرونا به پایگاه های مشخص شده معرفی شدند که از این تعداد بیش از ۵۰ درصد، تاکنون کار تزریق واکسن را انجام داده اند.

وی افزود: با توجه به ضرورت فعاليت بی وقفه خدمات رسانی حوزه توزیع برق و طبق برنامه اعلام شده وزارت بهداشت مبنی بر تزریق واکسن پرسنل سازمان هایی که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و شهروندان دارند، نیروهای صنعت برق در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروه هدف اجرای واكسيناسيون، كليه كاركنان شركت توزيع نيروی برق استان اعم از نيروهای رسمی، عملياتی، پيمانكاری، نيروهای حجمی، شركتی و شاغل در واحدهای مختلف است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۲ هزار نفر نیرو این شرکت در مرحله اول تزریق واکسن کرونا به پایگاه های مشخص شده معرفی شدند که از این تعداد بیش از ۵۰ درصد، تاکنون کار تزریق واکسن را انجام داده اند.

وی خاطر نشان کرد: همكارانی كه به دلايل موجه از جمله ابتلا به بيماری در زمان واكسيناسيون موفق به دريافت واكسن نشده اند می توانند بعد از گذراندن دوره بیماری نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

وی گفت: سلامتی پرسنل شركت توزیع نیروی برق استان به عنوان سرمايه های انسانی و حیاتی سازمان همواره مد نظر بوده و به همين جهت از تمامی پرسنل این شرکت دعوت می شود تا هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن خود اقدام کنند.

عوض زاده تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات و برنامه‌های لازم در زمینه مقابله با این ویروس را در ۲ بخش درون و برون سازمانی تدوین و عملیاتی کرد.

بیش ‌از ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق به صورت غیرحضوری ارائه می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان‌ و بلوچستان اظهار کرد: با هدف کاهش تردد و مراجعات مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال صنعت برق عموم خدمات مربوط به حوزه مشترکین و اتفاقات شرکت توزیع برق سیستان ‌و بلوچستان از سال گذشته به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بیش‌ از ۷۰ خدمت مورد نیاز مشترکین توزیع برق از طریق اپلیکیشن برق من، درگاه اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به آدرس www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک) و شماره ‌گیری سامانه تلفنی ۱۵۲۱ امور مشترکین و ۱۲۱ اتفاقات این شرکت قابل دریافت است.

عوض زاده گفت: درخواست انشعاب، مشاهده آخرین قبض، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه‌ حساب، تغییر تعرفه، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییر نام، بررسی جابه‌جایی کنتور، اعلام خاموشی مشترک، قطع موقت انشعاب، مشاهده خاموشی ها، ثبت خاموشی و حوادث و سایر خدمات به صورت غیرحضوری قابل ارائه است.

وی تصریح کرد: تجمع و حضور افراد در امکان پر ازدحام از جمله دفاتر خدمات مشترکین یکی از راه‌های انتقال ویروس کرونا است لذا ضروری است تا مشترکین هم استانی علاوه‌ بر رعایت توصیه‌های پزشکی تا حد ممکن از تردد در دفاتر خدمات مشترکین برق خودداری کنند و از روش های دریافت خدمات غیرحضوری اقدام کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccisqsi2bq0p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما