بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه با هدف ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم محروم منطقه اسفندک سراوان، با حضور تیمهای پزشکی تخصصی و امکانات بهداشتی در حال خدمت رسانی است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهامون» در راستای تحقق عدالت درمانی و محرومیتزدایی از مناطق دورافتاده، بیمارستان صحرایی بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی اسفندک از توابع شهرستان سراوان مستقر شد. این مجموعه درمانی با حضور دهها پزشک و پرستار مجرب، به ساکنان روستاهای همجوار خدماتی شامل ویزیت رایگان، مشاوره تخصصی، بیناییسنجی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه و آموزشهای بهداشتی ارائه میدهد.