ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> ۱۶۰۰ نفر عضو تعاونی های جدید سیستان و بلوچستان شدندفعالیت شرکت های تعاونی دانش بنیان امسال توسعه می یابد | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۴
حامد آرامش گفت: سال گذشته با تشکیل ۸۴ شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان، هزار و ۶۳۳ نفر به عضویت آن در آمدند.
۱۶۰۰ نفر عضو تعاونی های جدید سیستان و بلوچستان شدند/فعالیت شرکت های تعاونی دانش بنیان امسال توسعه می یابد
حامد آرامش، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ۲ هزار و ۵۳۷ شرکت تعاونی در سراسر سیستان و بلوچستان در گرایش تولیدی، خدماتی، توزیعی و تولیدی توزیعی فعال هستند.

وی اضافه کرد: این تعداد تعاونی، پنجاه هزار و ۴۱۷ عضو دارند و برای ۴۹ هزار و ۳۵۲ نفر نیز شغل ایجاد کرده اند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال به صورت جدی، مستمر و بدون اغماض بر عملکرد شرکت های تعاونی نظارت می شود، تصریح کرد: ۸۸۸ مورد نظارت قانونی در سال ۱۴۰۰ از طریق برگزاری مجامع عمومی و بررسی صورت های مالی بر تعاونی و اتحادیه های سیستان و بلوچستان انجام شده است.

آرامش با تاکید بر اینکه همه شرکت های تعاونی باید دارای مجامع عمومی به روز و صورت های مالی شفاف باشند، از انجام ۱۸ مورد حسابرسی تعاونی و اتحادیه های سطح استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی ادامه داد: علی رغم ادامه دار بودن شرایط کرونایی، بحث آموزش حضوری تعاونگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی پیگیری و ده هزار و ۳۴۹ نفر ساعت دوره آموزشی با موضوعات حقوقی، تخصصی و مدیریتی برای تعاونگران استان به صورت حضوری برنامه ریزی و برگزار شد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در کنار آموزش حضوری، پنج هزار و ۶۴۹ نفر ساعت آموزش مجازی سال گذشته برای تعاونگران برگزار شد.

آرامش با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، افزود: یکی از برنامه های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱، توسعه فعالیت شرکت های تعاونی دانش بنیان متناسب با ظرفیت های منطقه ای خواهد بود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcf1edyew6djxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما