ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> همدلی مومنانه سبزپوشان انقلاب در ضیافت الهی با توزیع ۱۲۲ هزار بسته معیشتی تداوم دارد | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۰
بهانه ای برای لبخند مددجویان و نیازمندان؛

همدلی مومنانه سبزپوشان انقلاب در ضیافت الهی با توزیع ۱۲۲ هزار بسته معیشتی تداوم دارد

۲۶۰۰پرس غذا‌های گرم در دستان نیازمندان
با همدلی و مهر گروه های جهادی بسیج سازندگی سیستان وبلوچستان و همراهی اداره کل کمیته امئداد امام خمینی(ره)، کمک های مومنانه و غذای گرم به دست محرومان در اقصی نقاط استان خواهد رسید.
همدلی مومنانه سبزپوشان انقلاب در ضیافت الهی با توزیع ۱۲۲ هزار بسته معیشتی تداوم دارد
غلامرضا ملایی، مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون از توزیع وعده های غذایی گرم در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و ایتام خبر داد و بیان کرد: ماه مبارک رمضان قلب ها آماده پذیرش نیكی ها، طلب بخشش و مغرفت از درگاه خداوند است، و در این ماه یتیم نوازی و پهن کردن سفره های اطعام برای ایتام و اكرام در حق آنان در پرتو آموزه های دینی قرار دارد.

وی افزود: یتیم نوازی و رفع مشكلات كودكان یتیم و بی سرپرست یكی از جلوه های انسانی در جامعه اسلامی به شمار می رود كه دین مبین اسلام همواره بر آن تاكید دارد.

این مسئول اضافه کرد: دستگیری از مستمندان و کمک به نیازمندان از زیباترین خصلت‌هایی است که در ماه مبارک رمضان بیش از زمان‌های دیگر فرصت انجام کار خیر و کمک به نیازمندان و مستمندان را فراهم می‌کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان ادامه داد: تهیه و توزیع ۱۲۲ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان به خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد یکی از برنامه های مهم طی این مدت در تداوم رزمایش کمک های مومنانه است؛ افزون بر آنکه تلاش می‌کنیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود، در مدت مذکور کودک یتیم و بی سرپرست بدون حامی نماند.

وی گفت: براساس هدفگذاری‌ها، مقرر شد تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم در سطح استان و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی تا پایان این ماه پخت و بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شود، که به همت گروه های جهادی در فاز اول ۲۰۰ هزار طبخ و توزیع شد.

ملایی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این خانواده‌ها را با مشارکت خیرین برطرف کنیم و از نیکوکارانی که در این راه ما را یاری می‌دهند، کمال قدردانی و تشکر را داریم.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchkqnzi23nkid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما