تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان خبر داد؛

حک لبخند بر لبان ایتام و نیازمندان با توزیع 7 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان

مهدی عبادی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان 7 هزار سبد کالا میان نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد توزیع شده است.
حک لبخند بر لبان ایتام و نیازمندان با توزیع 7 هزار بسته معیشتی در ماه رمضان
مهدی عبادی،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: بنا به سنت حسنه ای که از سال های گذشته با شروع ماه مبارک رمضان اجرا شده، امسال نیز بحث اطعام مددجویان و نیازمندان غیر تحت پوشش کمیته امداد، در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: با کمک  و همیاری گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری، مساجد و خیریه ها برنامه ریزی کرده ایم که بتوانیم در طول ماه مبارک رمضان نسبت به اطعام مدد جویان و نیازمندان اقدام کنیم.

این مقام مسئول در تکمیل مطلب  فوق افزود: تفاهمی به صورت هم افزایی میان مجموعه های سطح استان و شهر زاهدان صورت گرفته است که بخشی از هزینه ها توسط کمیته امداد و بخشی دیگر توسط گروه های نامبرده انجام می شود، امید است تا پایان ماه مبارک اتفاقات خوبی در این زمینه شاهد باشیم.

عبادی با توجه به جذب حامی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در  ماه ضیافت الهی، بیان کرد: از نیمه ماه مبارک رمضان گروه های مختلفی از سایر نقاط نسبت به جذب حامی ایتام اقدام می کنند.

وی در خصوص این که درسال گذشته بحث جذب حامی با شرایط خوبی همراه بوده،گفت: امیدواریم امسال نیز برای بالا بردن سرانه ایتام اقدامات خوبی انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اضافه کرد:از ابتدای ماه مبارک تا  کنون، بیش از هفت هزار سبد کالا میان نیازمندان و مددجویان توزیع شده است، که از نیمه های ماه این اتفاق به صورت گسترده تر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcenf8zvjh8ewi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما