تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:

ازجان‌گذشتگی معلم برای نجات جان دانش‌آموزان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ازجان‌گذشتگی معلم برای نجات جان دانش‌آموزان در روستای پدگی خبر داد.
ازجان‌گذشتگی معلم برای نجات جان دانش‌آموزان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: صبح امروز با تماس شهروندان حریق کلاس درس در مدرسه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان گزارش و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات باتوجه‌به حساسیت موضوع بی‌درنگ سه تیم اطفا حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در روستای پدگی واقع در پنج کیلومتری مسیر زاهدان - میرجاوه اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد؛ بر اثر واژگونی بخاری نفتی کلاس درس در مدرسه شهید غلامرضا معروفی در روستای پدگی، درحالی‌که دانش‌آموزان در کلاس درس حاضر بودن دچار آتش‌سوزی و دود ناشی از حریق کلاس را دربرگرفته بود.

شهریاری تصریح کرد: معلم حاضر در کلاس با هوشیاری و ازجان‌گذشتگی، حریق را در لحظات اولیه اطفا و کلیه دانش‌آموزان از کلاس خارج و آتش‌نشانان پس از رسیدن اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی نداشت به جز معلم کلاس که بر اثر خاموش‌کردن آتش و تنفس دود حاصل از حریق و نجات بچه‌های مدرسه دچار تنگی نفس بوده که برای ارزیابی سلامت جسمی تحویل نیروهای اورژانس شده و همه دانش‌آموزان در سلامت کامل به سر می‌برند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcevp8zfjh8n7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما