تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان گفت: دشمنان انقلاب و اسلام با دو رویکرد کتمان و تحریف، راهبردهای اساسی را در پیش گرفته‌اند.
تبیین، راهبرد اساسی در مقابل کتمان و تحریف دشمنان انقلاب است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، حجت الاسلام خلیل حسینی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: نهضت حضرت امام خمینی (ره) بر پایه این اصل قرآنی شکل گرفت که مردم باید از ظلم بپرهیزند و خودشان را تحت حکومت ظالمانه قرار ندهند که ظالمان و دشمنان دین هیچ حکومتی را به رسمیت نمی‌شناسند.

وی افزود: آن چه که جلوه الهی دارد حاکمیت مال او است و نهضت حضرت امام خمینی (ره) و اسلامی ما بر همین مبنا و دفاع از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم شکل گرفت.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه دشمن تمام توان تبلیغاتی خود را علیه نظام اسلامی به کار گرفته است، ادامه داد: دشمن در پی انکار دستاوردهای انقلاب است تا قدرت تشخیص و تحلیل را از جامعه به ویژه جوانان بگیرد، تمام هدف امام خمینی (ره) مبارزه با استکبار و صهیونیست و دفاع از محرومان و مظلومان بود، باید با تمام وجود از اسلام و قرآن حراست کنیم، چرا که این انقلاب ریشه در مکتب اسلام، قرآن و عاشورا دارد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای نهضت انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصلی‌ترین دستاورد این انقلاب استقلال است که تصمیم گیرنده نهایی بر خود مردم باشد درحالی که هیچ کشوری نمی‌تواند نسبت به سرنوشت ما اظهارنظر کنند و این استقلال برای ملت ایران بسیار ارزشمند است.

وی گفت: آزادی، نهضت دیگری که در سایه انقلاب اسلامی به دست آمد و در کشور ایران در چهارچوب قانون محدودیتی برای مردم و گروه‌های مختلف در جامعه وجود ندارد و این دستاورد مهمی است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و اسلام با دو رویکرد کتمان و تحریف، راهبردهای اساسی را در پیش گرفته‌اند و وظیفه ما برای مقابله با این راهبرد، تبیین صحیح است تا از انحراف اذهان عمومی جلوگیری و در مسیر انقلاب قرار دهیم.

وی افزود: قبل از انقلاب اسلامی حکومتی برپا بود که مصلحت‌های کشور برای آن‌ها در اولویت دوم و سوم قرار داشت.

به گفته حجت الاسلام حسینی؛ قبل از انقلاب اسلامی مفاسد اصالت بود اما در نظام جمهوری اسلامی تصمیم گیرنده و اولویت نظام مردم و کشور است.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: ممکن است کمبودها یا عملکردهای نامناسبی وجود داشته باشد که اصل خدمت کردن به مردم و این تفاوت در نظام قبلی و فعلی است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcizqazyt1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما