ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - آتش؛ مهمان ناخوانده پایانه بار زاهدان - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:

آتش؛ مهمان ناخوانده پایانه بار زاهدان

18 بهمن 1401 ساعت 12:55

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از آتش‌گرفتن پایانه بار در این شهرستان خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: صبح امروز با تماس شهروندان مشاهده حریق در پارکینگ خودروهای سنگین به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان اعلام و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات باتوجه‌به حساسیت موضوع بی‌درنگ سه تیم اطفا حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در پایانه بار زاهدان اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد یک دستگاه تریلی به علت نامعلوم دچار حریق و همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر خودروهای پارک شده در محل بود.

شهریاری تصریح کرد: یک دستگاه تریلی حامل شیرخشک به‌صورت کامل طعمه حریق و یک دستگاه تریلی دیگر از قسمت اتاقک جلو دچار آتش‌سوزی شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از چند رشته لوله آبدهی شروع به اطفا حریق کرده و در ابتدا از سرایت آتش به تریلی‌ها دیگر جلوگیری و سپس آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به سرعت العمل عمل آتش‌نشانان از گسترش حریق و ایجاد یک فاجعه جلوگیری شد که در این حادثه به هیچ فردی آسیبی نرسید و فقط خسارت مالی بر جای گذاشت.

انتهای خبر/


کد مطلب: 156136

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/156136/آتش-مهمان-ناخوانده-پایانه-بار-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir