تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۵
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان خبر داد:

آتش؛ مهمان ناخوانده پایانه بار زاهدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از آتش‌گرفتن پایانه بار در این شهرستان خبر داد.
آتش؛ مهمان ناخوانده پایانه بار زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: صبح امروز با تماس شهروندان مشاهده حریق در پارکینگ خودروهای سنگین به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی زاهدان اعلام و ستاد فرماندهی و مرکز کنترل عملیات باتوجه‌به حساسیت موضوع بی‌درنگ سه تیم اطفا حریق از نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل حادثه واقع در پایانه بار زاهدان اعزام کرد.

وی افزود: با رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد یک دستگاه تریلی به علت نامعلوم دچار حریق و همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به دیگر خودروهای پارک شده در محل بود.

شهریاری تصریح کرد: یک دستگاه تریلی حامل شیرخشک به‌صورت کامل طعمه حریق و یک دستگاه تریلی دیگر از قسمت اتاقک جلو دچار آتش‌سوزی شده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از چند رشته لوله آبدهی شروع به اطفا حریق کرده و در ابتدا از سرایت آتش به تریلی‌ها دیگر جلوگیری و سپس آتش را به طور کامل مهار و اطفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به سرعت العمل عمل آتش‌نشانان از گسترش حریق و ایجاد یک فاجعه جلوگیری شد که در این حادثه به هیچ فردی آسیبی نرسید و فقط خسارت مالی بر جای گذاشت.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcjtmevmuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما